Napisz kilka słów o sobie, o tym czym się zajmujesz i dlaczego. Opowiedz historię, masz 2 000 znaków i możesz zaszaleć. Miej na uwadze, że to Twoja wizytówka, te kilka zdań sprawi czy ktoś będzie chciał mieć Cię w swoim gronie kontaktów. Społeczność LinkedIn mocno dba o swoje kontakty, dlatego Twoje bio i to, w jaki sposób zadbasz o profil, będzie działało na Twoją korzyść.
Zaglądaj do zakładki “Moja sieć” znajdziesz tam osoby ze swojego otoczenia, które możesz znać. Algorytm podpowiada, kogo warto dodać do sieci na podstawie: branży, wykształcenia, projektów, w jakich brałaś udział, rekomenduje wydarzenia, na które warto zajrzeć i profile biznesowe, jakie mogą znaleźć się w zasięgu Twoich zainteresowań.
Dziel się swoją wiedzą i doświadczeniem, w ten sposób pokazujesz swoją eksperckość i staniesz się bardziej konkurencyjna na rynku. Pokaż, że masz coś do powiedzenia i umiesz chwalić się swoimi nowymi projektami. Dzięki będzie łatwiej znaleźć partnerów biznesowych. Do odważnych świat należy!
Na LinkedInie możesz wyszukiwać tematy po tagach, możesz też przeglądać swoją tablicę i włączać się w rozmowy, które Cię interesują. Nie bój się dzielić swoją opinią i historiami. Dla nieśmiałych rada: dobrym początkiem będą reakcje, LinkedIn fajnie spersonalizował reakcje, aby stały się bardziej profesjonalne, więc warto z nich skorzystać.
Jesteś w profesjonalnym gronie, więc nie bój się prosić o rady. Poza pomocą kolejne osoby Cię zapamiętają, poznają i może będą chciały wspierać Twoje działania. Minimalne zaangażowanie jak komentarz pozwoli Ci zadbać o relacje.
Swoje działania dokumentuj na swoim profilu i zachęcaj osoby współpracujące do wrzucenia rekomendacji, to wzmocni Twoją markę i jest to idealne potwierdzenie Twoich umiejętności jako przedsiębiorczyni.
Obserwuj profile, które opowiadają o nowościach na LinkedIn. Ostatnio coraz bardziej popularne są Stories, więc warto skorzystać i zobaczyć czy ta forma będzie przynosić wyznaczone cele. Pamiętaj, że podobnie jak na Instagramie Twoje historie będą widoczne na profilu przez 24 godziny.
Dla tych, którzy szkolą (ale nie tylko), świetną opcją są coraz bardziej rozwijające formy live’ów. Największe firmy na świecie właśnie LinkedInowe live wybrały do promowania swoich ekspertów, podpatruj duże profile i inspiruj się nimi.
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.