7 wskazówek jak być przedsiębiorczą na LinkedIn

Potencjał mediów społecznościowych jest ogromny, szczególnym miejscem dla przedsiębiorczyń i przedsiębiorców jest LinkedIn - portal profesjonalny, dzięki któremu możemy budować swoją markę osobistą, a co za tym idzie sprzedawać swoje produkty czy usługi. Dzisiaj skupimy się na najbardziej podstawowych i najważniejszych zasadach na tym portalu społecznościowym
[:pl]maxim-ilyahov-0aRycsfH57A-unsplash[:]

1. Dobry biogram to podstawa

Napisz kilka słów o sobie, o tym czym się zajmujesz i dlaczego. Opowiedz historię, masz 2 000 znaków i możesz zaszaleć. Miej na uwadze, że to Twoja wizytówka, te kilka zdań sprawi czy ktoś będzie chciał mieć Cię w swoim gronie kontaktów. Społeczność LinkedIn mocno dba o swoje kontakty, dlatego Twoje bio i to, w jaki sposób zadbasz o profil, będzie działało na Twoją korzyść.

2. Nawiązuj kontakty

Zaglądaj do zakładki “Moja sieć” znajdziesz tam osoby ze swojego otoczenia, które możesz znać. Algorytm podpowiada, kogo warto dodać do sieci na podstawie: branży, wykształcenia, projektów, w jakich brałaś udział, rekomenduje wydarzenia, na które warto zajrzeć i profile biznesowe, jakie mogą znaleźć się w zasięgu Twoich zainteresowań.

3. Publikuj regularnie

Dziel się swoją wiedzą i doświadczeniem, w ten sposób pokazujesz swoją eksperckość i staniesz się bardziej konkurencyjna na rynku. Pokaż, że masz coś do powiedzenia i umiesz chwalić się swoimi nowymi projektami. Dzięki będzie łatwiej znaleźć partnerów biznesowych. Do odważnych świat należy!

4. Włączaj się w dyskusje

Na LinkedInie możesz wyszukiwać tematy po tagach, możesz też przeglądać swoją tablicę i włączać się w rozmowy, które Cię interesują. Nie bój się dzielić swoją opinią i historiami. Dla nieśmiałych rada: dobrym początkiem będą reakcje, LinkedIn fajnie spersonalizował reakcje, aby stały się bardziej profesjonalne, więc warto z nich skorzystać.

5. Opowiadaj o swoich produktach i włączaj swoją społeczność

Jesteś w profesjonalnym gronie, więc nie bój się prosić o rady. Poza pomocą kolejne osoby Cię zapamiętają, poznają i może będą chciały wspierać Twoje działania. Minimalne zaangażowanie jak komentarz pozwoli Ci zadbać o relacje.

6. Poproś o rekomendacje i potwierdzenia umiejętności

Swoje działania dokumentuj na swoim profilu i zachęcaj osoby współpracujące do wrzucenia rekomendacji, to wzmocni Twoją markę i jest to idealne potwierdzenie Twoich umiejętności jako przedsiębiorczyni.

7. Bądź na czasie

Obserwuj profile, które opowiadają o nowościach na LinkedIn. Ostatnio coraz bardziej popularne są Stories, więc warto skorzystać i zobaczyć czy ta forma będzie przynosić wyznaczone cele. Pamiętaj, że podobnie jak na Instagramie Twoje historie będą widoczne na profilu przez 24 godziny.

Dla tych, którzy szkolą (ale nie tylko), świetną opcją są coraz bardziej rozwijające formy live’ów. Największe firmy na świecie właśnie LinkedInowe live wybrały do promowania swoich ekspertów, podpatruj duże profile i inspiruj się nimi.

 

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Business Mixer 21.03.2024.
21.03.2024 / BUSINESS MIXER spotkanie networkingowe online o charakterze biznesowym....
Cena:
123.00 
XXI Konferencja Don't give up!
15.05.2024 | XXI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet: Don't give up! Jak...
Cena:
450.00 650.00 
Planner przedsiębiorczej kobiety
Planner przedsiębiorczej kobiety został stworzony dla przedsiębiorczyń od przedsiębiorczyń. Zawiera...
Cena:
100.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
87. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
12.04.2024; godz. 9.00  Rano, przy pysznej kawie i zdrowym śniadaniu...
Cena:
159.00 
Wydarzenia
XXI Konferencja Don't give up!
15.05.2024 | XXI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet: Don't give up! Jak...
Cena:
450.00 650.00 
Wydarzenia
#36 Wieczór Be the Change
06.03.2024 | godz. 18.30 Zapraszamy na niezapomniany wieczór "Be the Change",...
Cena:
250.00 
Wydarzenia
Polski design XX i XXI wieku, jak używać i kupować mniej, ale lepiej. Spotkanie w Domu Literatury
13 marca, środa, godzina 18.00 Niepowtarzalna okazja, aby poznać Polski...
Cena:
400.00 
Polecamy przeczytać:
Czy w czasie pandemii biznes zdał technologiczny test?
Jako Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet wspieramy przedsiębiorczość kobiet, poprzez: rozwijanie kobiecej społeczności zawodowej, mentoring, inicjowanie programów akceleracyjnych i biznesowych, a także popularyzowanie kobiecych sieci anielic biznesu i instrumentów finansowania dla startupów. Dzięki naszemu wsparciu, w ciągu 8 lat aż 257 kobiet założyło własne biznesy w ramach programu Biznes w Kobiecych Rękach.
Ochrona własności intelektualnej. Gdzie szukać informacji i wiedzy
Ochrona własności intelektualnej jest szczególnie istotna w dobie globalizacji. W takim otoczeniu przewagę konkurencyjną uzyskują innowacyjne przedsiębiorstwa. Celem projektu ip4women jest podnoszenie świadomości kobiet w zakresie możliwości ochrony praw własności intelektualnej
Nagłówek na LinkedIn - kilka słów o ogromnym znaczeniu
Profil na LinkedIn daje całkiem sporo możliwości. Dobrze skonfigurowany daje ich jeszcze więcej. Dowiedz się, co zrobić, aby Twój profil był lepiej wyszukiwany!
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty