7 wskazówek jak być przedsiębiorczą na LinkedIn

Potencjał mediów społecznościowych jest ogromny, szczególnym miejscem dla przedsiębiorczyń i przedsiębiorców jest LinkedIn - portal profesjonalny, dzięki któremu możemy budować swoją markę osobistą, a co za tym idzie sprzedawać swoje produkty czy usługi. Dzisiaj skupimy się na najbardziej podstawowych i najważniejszych zasadach na tym portalu społecznościowym
[:pl]maxim-ilyahov-0aRycsfH57A-unsplash[:]

1. Dobry biogram to podstawa

Napisz kilka słów o sobie, o tym czym się zajmujesz i dlaczego. Opowiedz historię, masz 2 000 znaków i możesz zaszaleć. Miej na uwadze, że to Twoja wizytówka, te kilka zdań sprawi czy ktoś będzie chciał mieć Cię w swoim gronie kontaktów. Społeczność LinkedIn mocno dba o swoje kontakty, dlatego Twoje bio i to, w jaki sposób zadbasz o profil, będzie działało na Twoją korzyść.

2. Nawiązuj kontakty

Zaglądaj do zakładki “Moja sieć” znajdziesz tam osoby ze swojego otoczenia, które możesz znać. Algorytm podpowiada, kogo warto dodać do sieci na podstawie: branży, wykształcenia, projektów, w jakich brałaś udział, rekomenduje wydarzenia, na które warto zajrzeć i profile biznesowe, jakie mogą znaleźć się w zasięgu Twoich zainteresowań.

3. Publikuj regularnie

Dziel się swoją wiedzą i doświadczeniem, w ten sposób pokazujesz swoją eksperckość i staniesz się bardziej konkurencyjna na rynku. Pokaż, że masz coś do powiedzenia i umiesz chwalić się swoimi nowymi projektami. Dzięki będzie łatwiej znaleźć partnerów biznesowych. Do odważnych świat należy!

4. Włączaj się w dyskusje

Na LinkedInie możesz wyszukiwać tematy po tagach, możesz też przeglądać swoją tablicę i włączać się w rozmowy, które Cię interesują. Nie bój się dzielić swoją opinią i historiami. Dla nieśmiałych rada: dobrym początkiem będą reakcje, LinkedIn fajnie spersonalizował reakcje, aby stały się bardziej profesjonalne, więc warto z nich skorzystać.

5. Opowiadaj o swoich produktach i włączaj swoją społeczność

Jesteś w profesjonalnym gronie, więc nie bój się prosić o rady. Poza pomocą kolejne osoby Cię zapamiętają, poznają i może będą chciały wspierać Twoje działania. Minimalne zaangażowanie jak komentarz pozwoli Ci zadbać o relacje.

6. Poproś o rekomendacje i potwierdzenia umiejętności

Swoje działania dokumentuj na swoim profilu i zachęcaj osoby współpracujące do wrzucenia rekomendacji, to wzmocni Twoją markę i jest to idealne potwierdzenie Twoich umiejętności jako przedsiębiorczyni.

7. Bądź na czasie

Obserwuj profile, które opowiadają o nowościach na LinkedIn. Ostatnio coraz bardziej popularne są Stories, więc warto skorzystać i zobaczyć czy ta forma będzie przynosić wyznaczone cele. Pamiętaj, że podobnie jak na Instagramie Twoje historie będą widoczne na profilu przez 24 godziny.

Dla tych, którzy szkolą (ale nie tylko), świetną opcją są coraz bardziej rozwijające formy live’ów. Największe firmy na świecie właśnie LinkedInowe live wybrały do promowania swoich ekspertów, podpatruj duże profile i inspiruj się nimi.

 

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Planner przedsiębiorczej kobiety
Planner przedsiębiorczej kobiety został stworzony dla przedsiębiorczyń od przedsiębiorczyń. Zawiera...
Cena:
100.00 
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
Roczne członkostwo w Klubie Black Swan Prestige
Klub Black Swan Prestige to ekskluzywna społeczność doświadczonych kobiet sukcesu,...
Cena:
3,900.00  dla rok
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
90. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
08.11.2024; godz. 9.00 Spotkanie networkingowe. Rano, przy pysznej kawie i...
Cena:
159.00 
Klub Mentorek
Program szkoleniowy online Klubu Mentorek - nowe Mentorki
Dla kogo? Dla Mentorek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji i...
Cena:
3,075.00 
Klub Mentorek
Program szkoleniowy online dla Klubu Mentorek - kontynuacja
Dla kogo? Dla Mentorek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji, brały...
Cena:
600.00 
Członkostwo
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
Polecamy przeczytać:
Zdalna -współ- praca
Sytuacja, która dotknęła całe nasze społeczeństwo - zaskoczyła i nas. Ośmioosobowy zespół realizujący kilka bardzo dużych projektów w dużej mierze opierających się na networkingu i wydarzeniach - praktycznie w ciągu jednego dnia musiał się przestawić na pracę zdalną. Do tej pory doświadczenie pracy w systemie home office było czymś naturalnym w wyjątkowych sytuacjach - na przykład w przypadku choroby dzieci czy realizacji projektów w innych miastach. Często jednak pojawiało się poczucie wyobcowania i przekonanie, że w biurze sprawy dzieją się szybciej, sprawniej i w miłej atmosferze a my jesteśmy sami ze sobą
Kobiety odważnie wchodzą w świat e-biznesu
Fundacja Kobiety e-biznesu wraz z agencją badawczą Atena Research & Consulting opracowały w ostatnim czasie bardzo wartościowy raport dotyczący sytuacji i wyzwań kobiet w biznesie online, zatytułowany: „Potencjał kobiet w e-biznesie. Wiedza o e-commerce”.
Przedsiębiorcza kobieta na Linkedin - projekty
Chcesz dodać projekt do swojego konta na Linkedin? Podpowiemy Ci krok po kroku, jak to zrobić!
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty