7 wskazówek jak być przedsiębiorczą na LinkedIn - Sieć Przedsiębiorczych Kobiet

7 wskazówek jak być przedsiębiorczą na LinkedIn

Potencjał mediów społecznościowych jest ogromny, szczególnym miejscem dla przedsiębiorczyń i przedsiębiorców jest LinkedIn - portal profesjonalny, dzięki któremu możemy budować swoją markę osobistą, a co za tym idzie sprzedawać swoje produkty czy usługi. Dzisiaj skupimy się na najbardziej podstawowych i najważniejszych zasadach na tym portalu społecznościowym
[:pl]maxim-ilyahov-0aRycsfH57A-unsplash[:]

1. Dobry biogram to podstawa

Napisz kilka słów o sobie, o tym czym się zajmujesz i dlaczego. Opowiedz historię, masz 2 000 znaków i możesz zaszaleć. Miej na uwadze, że to Twoja wizytówka, te kilka zdań sprawi czy ktoś będzie chciał mieć Cię w swoim gronie kontaktów. Społeczność LinkedIn mocno dba o swoje kontakty, dlatego Twoje bio i to, w jaki sposób zadbasz o profil, będzie działało na Twoją korzyść.

2. Nawiązuj kontakty

Zaglądaj do zakładki “Moja sieć” znajdziesz tam osoby ze swojego otoczenia, które możesz znać. Algorytm podpowiada, kogo warto dodać do sieci na podstawie: branży, wykształcenia, projektów, w jakich brałaś udział, rekomenduje wydarzenia, na które warto zajrzeć i profile biznesowe, jakie mogą znaleźć się w zasięgu Twoich zainteresowań.

3. Publikuj regularnie

Dziel się swoją wiedzą i doświadczeniem, w ten sposób pokazujesz swoją eksperckość i staniesz się bardziej konkurencyjna na rynku. Pokaż, że masz coś do powiedzenia i umiesz chwalić się swoimi nowymi projektami. Dzięki będzie łatwiej znaleźć partnerów biznesowych. Do odważnych świat należy!

4. Włączaj się w dyskusje

Na LinkedInie możesz wyszukiwać tematy po tagach, możesz też przeglądać swoją tablicę i włączać się w rozmowy, które Cię interesują. Nie bój się dzielić swoją opinią i historiami. Dla nieśmiałych rada: dobrym początkiem będą reakcje, LinkedIn fajnie spersonalizował reakcje, aby stały się bardziej profesjonalne, więc warto z nich skorzystać.

5. Opowiadaj o swoich produktach i włączaj swoją społeczność

Jesteś w profesjonalnym gronie, więc nie bój się prosić o rady. Poza pomocą kolejne osoby Cię zapamiętają, poznają i może będą chciały wspierać Twoje działania. Minimalne zaangażowanie jak komentarz pozwoli Ci zadbać o relacje.

6. Poproś o rekomendacje i potwierdzenia umiejętności

Swoje działania dokumentuj na swoim profilu i zachęcaj osoby współpracujące do wrzucenia rekomendacji, to wzmocni Twoją markę i jest to idealne potwierdzenie Twoich umiejętności jako przedsiębiorczyni.

7. Bądź na czasie

Obserwuj profile, które opowiadają o nowościach na LinkedIn. Ostatnio coraz bardziej popularne są Stories, więc warto skorzystać i zobaczyć czy ta forma będzie przynosić wyznaczone cele. Pamiętaj, że podobnie jak na Instagramie Twoje historie będą widoczne na profilu przez 24 godziny.

Dla tych, którzy szkolą (ale nie tylko), świetną opcją są coraz bardziej rozwijające formy live’ów. Największe firmy na świecie właśnie LinkedInowe live wybrały do promowania swoich ekspertów, podpatruj duże profile i inspiruj się nimi.

 

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Niezniszczalne - K. Ratajczyk
Potrzebujesz inspiracji i motywacji do działania? Niezniszczalne to 11 wywiadów...
Cena:
50.00 
Planner przedsiębiorczej kobiety
Planner przedsiębiorczej kobiety został stworzony dla przedsiębiorczyń od przedsiębiorczyń. Zawiera...
Cena:
100.00 
Business Mixer
Produkt dla kobiet, które chcą nawiązać kontakty biznesowe. BUSINESS MIXER...
Cena:
10.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
84. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
02.10.23 I godz. 9.00  Wielki powrót cieszącego się ogromnym powodzeniem...
Cena:
159.00 
Wydarzenia
Koktajl Liderek
28.09.23  Zapraszamy na Koktajl Liderek. Spotykamy się, aby wymienić się...
Cena:
400.00 
Członkostwo
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
Członkostwo
Klub Black Swan Prestige
Black Swan Prestige to inicjatywa tworząca nowoczesne środowisko współpracy dla...
Cena:
3,600.00 
Polecamy przeczytać:
Szukasz mentorki? Poznaj członkinie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet!
Chcesz rozwijać swój biznes? Nie bój się prosić o pomoc!
Kiedy zacząć swój biznes? Najlepiej teraz!
O pasji, z której zrodził się biznes, odwadze w podejmowaniu działań i słuchaniu głosu swojego serca opowiada Ewa Zawada, absolwentka programu Biznes w Kobiecych Rękach i założycielka firmy GardenMe
Zawsze miałam potrzebę bycia niezależną i samo stanowiącą osobą
Znalezienie pomysłu na swoją ścieżkę kariery nie zawsze jest łatwe, czasem trzeba opowiedzieć komuś swój pomysł, aby w końcu go urzeczywistnić. Warto szukać wsparcia, aby rozwijać swoją przedsiębiorczość, dlatego tak bardzo zachęcamy w SPK do brania udziału w naszych programach akceleracyjnych. Jedną z takich osób była właśnie Ewelina Szawlis, która z powodzeniem ukończyła program, zakładając firmę i wygrywając konkurs na najlepszy pitching. Przeczytajcie rozmowę z Eweliną, która podzieliła się ze mną kilkoma wskazówkami dla przyszłych przedsiębiorczyń
0
Your Cart is empty!

It looks like you haven't added any items to your cart yet.

Browse Products