Nowoczesne i zwinne podejście do e-commerce stało się w obecnych czasach koniecznym elementem prowadzenia biznesu. W trakcie wydarzenia wspólnie z zaproszonymi ekspertami poszukamy odpowiedzi na pytania: Czy przedsiębiorczynie i przedsiębiorcy zdali technologiczny test stanąwszy w obliczu pandemii koronawirusa? W jaki sposób można wspomóc przedsiębiorczynie i przedsiębiorców w procesie digitalizacji? W jakim kierunku idzie biznes?
Podczas szkolenia dowiesz jak wyznaczyć sezonowości we własnym biznesie.
Powiemy między innymi:
Warsztat poprowadzi: Bogusia Jarzębowska – od 2017 roku doradza firmom jak być widocznym w sieci w ramach programów edukacyjnych Google. Podczas indywidualnych konsultacji oraz szkoleń dostarcza przedsiębiorcom wiedzę o tym jak skutecznie rozpocząć lub rozwijać obecność firmy na rynku polskim i na rynkach zagranicznych. Prywatnie wielka miłośniczka turystyki kulinarnej.
Limit miejsc wyczerpany! Chcesz wiedzieć jak przygotować się do założenia e-sklepu? Co zrobić, żeby był atrakcyjny dla klientów i nie przysparzał Ci technologicznych zmartwień? O tym wszystkim podczas praktycznych warsztatów opowiedzą eksperci z firmy IAI, która oferuje usługę IdoSell. To nie będzie kolejne nudne spotkanie ze słupkami, wykresami i danymi!
Warsztaty poprowadzą: Erwin Wilczyński (marketingowiec z bardzo dużym doświadczeniem, specjalista od e-commerce) oraz Joanna Hoffman, Karolina Stróżyk i Agata Szczepaniak (Account Managerki, które od ponad 5 lat pracują w branży e-commerce, szczególnie przy obsłudze klientów z branży beauty i fashion).
W trakcie konferencji odbędzie się również oficjalny start kolejnej edycji programu Biznes W Kobiecych Rękach.
10.00- 10.10 Powitanie Uczestników Konferencji, Dorota Czekaj, Prezeska SPK i Sławomir Sikora, Prezes Zarządu Citi Handlowy
10.10 – 10.30 Jak sztuczna inteligencja zmienia e-commerce, Katarzyna Dorsey, Yosh
10.35 – 11.00 Panel dyskusyjny: E-commerce hasłem roku 2020. Czy wszystko można przenieść do świata e-commerce? Prowadząca: Aleksandra Karasińska, Forbes Women, paneliści: Katarzyna Wawrzyniak, Agnieszka Brytan-Jędrzejowska, Katarzyna Czuchaj-Łagód, Kuba Jedliński
11.00 – 11.20 Ludzie nie kupują rzeczy. Ludzie kupują doświadczenia. Trendy i dobre praktyki w e-commerce. Łukasz Wyglądała, e-com house
11.25 – 11.50 Panel dyskusyjny: Woman Exporters – jakie obawy mają eksportujące przedsiębiorczynie? Jak rozwiązać ich problemy? Prowadzący: Marcin Antosiewicz, panelistki: Karolina Szenk, Maja Justyna, Anna Skórzyńska, Magdalena Kot
11.50 – 12.00 Inauguracja VII Edycji Biznes w Kobiecych Rękach. Informacje o programie. Powitanie Uczestniczek i Mentorek.
12.05 – 12.15 Zapowiedź bohaterki Be the Change: Aleksandra Więcka
12.15 – 12.30 Sesja Be the change: Agnieszka Maciejowska, Mentorka programu Biznes w Kobiecych Rękach
12.30 – 12.35 Zakończenie transmisji online
Założycielka i Prezeska Fundacji, współzałożycielka funduszu VC Black Swan. W Fundacji odpowiedzialna za realizację projektów i wdrażanie planów działania, za kontakty społeczne i relacje biznesowe. Przenosi na platformę organizacji non-profit doświadczenia 20 letniej pracy menedżerskiej w korporacji, w szczególności kompetencje w zakresie marketingu, sprzedaży i komunikacji. Otwarta i wrażliwa na potrzeby innych, chętnie angażuje się w działania charytatywne.
Założycielka oraz CEO Yosh.AI firmy oferującej rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji dla firm e-commerce Polsce, UK oraz na świecie. Yosh.AI tworzy dedykowanych asystentów głosowych opartych na AI umożliwiających wyszukanie i zakup produktu poprzez rozmowę z wirtualnym asystentem. Wdrożenia w Polsce m.in. dla MediaMarkt, CCC czy Frisco, wprowadzają firmy w przyszłość e-commerce czyli voice conversational commerce.
Dziennikarka i redaktorka mediów polskich i zagranicznych. Była dziennikarką Radia Wolna Europa, Radia Zet, TVN24 i wiceszefową Wydarzeń w Polsacie. Przez dwa lata współpracowała z telewizją CNN i pracowała w Kijowie w mediach ukraińskich. Stworzyła i redagowała „Newsweek Historia” oraz ostatnio “Forbes Women”. Ekspertka w dziedzinie mediów internetowych, produkcji telewizyjnej i radiowej oraz prasy. Wykłada dziennikarstwo na SWPS.
Dyrektor Centrum Korporacyjnego Warszawa w pionie Bankowości Przedsiębiorstw Banku Handlowego, Odpowiedzialna za obsługę klientów korporacyjnych w Segmencie Digital, obejmujących firmy z branży m.in. software, eCommerce, gaming. W bankowości od ponad 20 lat, doświadczenie zdobywała w pionie Bankowości Przedsiębiorstw, wcześniej przez lata związana z Departamentem Rynków Finansowych. Zaangażowana we współpracę Citi Handlowy z partnerami z obszaru Digital m.in. SODA.
CEO Atena Research&Consulting oraz współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu. Pasjonatka badań marketingowych i strategii z 20-letnim doświadczeniem. Wspiera biznesowo firmy i marki w dobrym zrozumieniu potrzeb klientów, wprowadzaniu na rynek wartościowych produktów i usług, tworzeniu dobrego Customer Experience, a także działań reklamowych w środowisku tradycyjnym i e-commerce. Autorka raportu „Potencjał kobiet w e-biznesie. Wiedza o e-commerce”.
Współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca nowoczesnej firmy badawczej Mobile Institute specjalizującej się w śledzeniu trendów konsumenckich i wielokanałowym monitoringu satysfakcji klientów oraz dostarczającej narzędzia dialogu marek z konsumentami, m.in. widżety dedykowane e-commerce oraz społeczności wokół marek. Ekspert i członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej i doradca strategiczny w marek obszarze badań, e-commerce i reorganizacji procesów zgodnie z podejściem customer-centric.
Marketer zawodowo zajmuje się komercjalizacją pomysłów, tworząc z nich atrakcyjne modele biznesowe. Przez wiele lat pracował w grupie Bosch, gdzie zajmował się kategoriami produktów o niskim nasyceniu, oraz rozwijał globalne innowacje, związane z bibliotekami cyfrowymi druku 3D, nie tylko części i akcesoriów do urządzeń, ale też przepisów kulinarnych (tak, drukowanych z aplikacji prosto do piekarnika!), czy siecią połączonych robotów-barmanów, sterowanych dotykowym wyświetlaczem i smartfonem.
Strategy lead & co-founder e-com.house. Współtwórca e-com.house czyli e-commerce software house wzbogaconego o usługi doradcze z zakresu marketingu, UX i biznesu. Na co dzień wspólnie z zespołem developerów, projektantów UX i konsultantów wspierają firmy m.in. w budowie i realizacji strategii e-commerce oraz wdrażaniu sklepów internetowych i aplikacji mobilnych.
Związana z branżą logistyczną od ponad 10 lat. W UPS była odpowiedzialna między innymi za szkolenia, tworzenie procesów oraz komunikację. Teraz swoje działania skupia na wsparciu klientów działających w branży e-commerce. W strukturach UPS zaangażowana również w inicjatywę WLD (Women Leadership Development), która ma na celu aktywację biznesową kobiet, budowanie pewności siebie oraz świadome zarządzanie przez kobiety swoją ścieżką kariery.
Założycielka firmy Szumisie. Szumisie, czyli szumiące misie ułatwiające dzieciom zasypianie, cieszą się nie tylko uznaniem i popularnością wśród rodziców, ale mogą też pochwalić się licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Anna Skórzyńska jest absolwentką programu akceleracyjnego Biznes w Kobiecych Rękach.
Menedżer w Centrum Obsługi Przedsiębiorstw (sektor modowy i kosmetyczny). Przez kilka lat realizowała działania marketingowe dla czołowej w Polsce sieci handlowej, następnie zajmowała się zarządzaniem projektami m.in. w sektorze modowym. W latach 2018-2019 odpowiedzialna w PAIH za branżowy program promocji “BRAND” sektora kosmetycznego oraz modowego. Obecnie odpowiedzialna za wsparcie przedsiębiorstw z sektora kosmetycznego i modowego w ramach Centrum Obsługi Przedsiębiorstw.
Story designerka, dziennikarka, scenarzystka, moderatorka design thinking. Łączy storytelling z projektowaniem zorientowanym na użytkownika i treningiem kreatywności. Wspiera ludzi i firmy w tworzeniu innowacji, komunikacji strategicznej i projektowaniu marki. Przygotowuje do wystąpień publicznych uczestniczki konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet i TEDx.
Współpracowała między innymi z Polska Press, Lubelskim Parkiem Naukowo-Technologicznym, PwC Polska oraz Deloitte. Aktywnie działa na rzecz Kobiet w biznesie będąc mentorką w programach akceleracyjnych takich jak: Startup Spark, Biznes w Kobiecych Rękach (Sieć Przedsiębiorczych Kobiet), TechLeaders ( Women in Tech). Wykładowczyni, panelistka, mentorka na wielu konkursach startupowych oraz prelegentka na konferencjach, z których należy wymienić największe: Internet Beta oraz Infoshare, Tedx.
Od 2017 roku doradza firmom jak być widocznym w sieci w ramach programów edukacyjnych Google. Podczas indywidualnych konsultacji oraz szkoleń dostarcza przedsiębiorcom wiedzę o tym jak skutecznie rozpocząć lub rozwijać obecność firmy na rynku polskim i na rynkach zagranicznych. Prywatnie wielka miłośniczka turystyki kulinarnej.
Dziennikarz, politolog, wykładowca akademicki. Studiował nauki polityczne na uniwersytetach w Warszawie, Krakowie i szwajcarskim Fryburgu. 15 lat spędził w mediach publicznych, m.in. jako reporter „Wiadomości” TVP1 i „Panoramy” TVP2. Był korespondentem TVP w Londynie i Berlinie. Pracował także w Deutsche Welle, The Sun i Telewizji WP.
Od 17 lat Prezes Citi Handowy. Najdłużej pełniący tę rolę w powojennej historii Banku Handlowego w Warszawie. W latach 2005-2008 był członkiem Citigroup Management Committee w Nowym Jorku. Od 2005 roku pełni dodatkowo funkcję Citi Country Officer odpowiadając za wszystkie biznesy Citi w Polsce (dzisiaj Citibank Europe Plc oraz Citi Handlowy w Polsce zatrudniają ponad 8 tys. osób).