Sieć Przedsiębiorczych Kobiet wspiera kobiety, które pragną rozwijać swoje firmy i kariery. Program Biznes w Kobiecych Rękach to nasz flagowy program akceleracyjny, w którym uczestniczki mają możliwość zdobyć kompleksową wiedzę na temat rozwijania swojej własnej marki, wziąć udział w procesie mentoringowymi oraz zaprezentować swój biznes i poznać inne przedsiębiorcze kobiety zaczynające przygodę ze swoją firmą podczas spotkań networkingowych. Program jest realizowany przy wsparciu finansowym Citi Foundation w Nowym Jorku oraz wsparciu merytorycznym Fundacji Citi Handlowy im. L. Kronenberga.
W większości biznesów to klienci są głównym źródłem dochodów firmy. Każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, aby przetrwać i rozwijać się potrzebuje klientów i klientek. To oni dostarczają nie tylko przychodów, ale także cennych informacji zwrotnych, które pomagają firmie ulepszać swoje produkty i usługi. Dbałość o potrzeby i satysfakcję klientów jest niezwykle istotna dla trwałości i sukcesu każdej firmy.
Co robić, aby pozyskiwać, ale też utrzymać klientów przy sobie? Dawać poczucie, że podejmując współpracę właśnie z Tobą zyskują coś wartościowego, coś wyjątkowego, coś, za czym stoi pewna głębsza idea, a nie tylko produkt czy usługa jako taka. Kasia Wyszogrodzka, BotanicoGraphia – Flora Print Studio. Pracownia artystyczna
Rozpoczęcie własnej działalności to ekscytująca przygoda, która niesie za sobą wiele wyzwań i możliwości. Jednym z kluczowych elementów sukcesu każdej firmy jest pozyskanie pierwszych klientów i budowanie z nimi trwałych, pozytywnych relacji. Oto, czego na temat zdobywania nowych klientów dowiedziały się nasze początkujące przedsiębiorczynie, oraz jakie są ich dotychczasowe doświadczenia:
Warto zacząć od analizy tego gdzie w ogóle możemy ich znaleźć. Jeśli w internecie, to gdzie dokładnie? Na jakich portalach społecznościowych? Jeśli już wiemy, gdzie ich szukać, wówczas możemy się tam “pokazywać”. Warto również skorzystać z pomocy specjalistów, zapisując się na kurs marketingowy czy szukając wiedzy i wsparcia właśnie w miejscach takich jak Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Agnieszka Szyjkowska – Dudo, lektorka języka angielskiego stomatologicznego.
U nas zadziałał Instagram i roznoszenie ulotek w okolicy. To miłe, gdy mama, z którą rozmawiałam na okolicznym placu zabaw jednak przychodzi do nas. Instagram prowadzą moje wspólniczki-joginki, Marta Szostak i Kamila Kalińska. To bardzo trudna materia i czujemy wdzięczność za każdego obserwatora. Monika Cwalina-Kucharczyk, Mamy Moc, joga, taniec, pilates, sala zabaw z Animatorką, kawa, ciasto
Pozyskiwanie klientów jest kluczowym aspektem każdego biznesu, ale strategia, jaką należy przyjąć, może się znacznie różnić w zależności od branży, w której się działa. Różne sektory mają specyficzne wymagania, preferencje klientów oraz kanały komunikacji, które wpływają na sposób, w jaki przedsiębiorca powinien podejść do zdobywania klientów.
Budowanie dobrych relacji z klientami wymaga zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań. Personalizacja jest kluczowa – staranie się, aby każdy klient czuł się wyjątkowy i doceniony. Regularna i otwarta komunikacja również wydaje mi się niezbędna. Jeśli chodzi o sam aspekt biznesowy to wydaje mi się, że przede wszystkim dbałość o szczegóły i jakość obsługi buduje zaufanie i lojalność klientów. Aleksandra Zasłona, RUUT super-app dla kobiet
Podstawą jest otwartość i umiejętność dopasowania się do potrzeb klienta. Ważne wg mnie jest również tworzenie swobodnych relacji z klientami. Joanna Kurach, Just Work Coworking
Dla mnie podstawą jest uważność, indywidualne podejście oraz jasna komunikacja. Krzysztofa Jarska, StudioK Krzysia Jarska
Obejrzyj materiał, który powstał w ramach poprzedniej edycji Programu Biznes w Kobiecych Rękach:
Swoimi doświadczeniami podzieliły się:
Iza Kulesza, Zostań mistrzynią budżetu domowego
Edyta Tomasiak, Młody sportowiec
Sylwia Ćwirko, Yamaluje
Magdalena Rydzewska, 2Eye
Olga Czerwińska, Sygnis
Ewelina Szawlis, PERMITS to Fly
Gosia Tchorzewska, Mentorka, GoTek Rysuje
Dominika Chirek, Clean Beauty / Naturalnie proste
Marta Zięba-Szklarska, Mentorka, Świat Kadr
Małgorzata Kaczorowska, Social Symbiosis
Agnieszka Sawczuk, Filantropea
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.