Do tej pory w ramach Sieci Przedsiębiorczych Kobiet powstały książki:
Do tej pory w ramach Sieci Przedsiębiorczych Kobiet powstały książki:
Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie dlatego, że nie mają nic do powiedzenia. Kobiety nie wierzą, że ich historie są ciekawe. Że ktoś chce ich wysłuchać. Nie są też przyzwyczajone, żeby mówić o sobie dobrze.
„Be The Change – Jak mówić o sobie dobrze?” to przewodnik, który pozwoli czytelniczkom:
Kolejne etapy budowania narracji są oparte o historie uczestniczek cyklu „Be the change”. Ich historie pomogą Wam zobaczyć i poczuć, o co tak naprawdę chodzi w wystąpieniach.
Aleksandra Więcka
Story designerka, dziennikarka, scenarzystka, moderatorka design thinking. Łączy storytelling z projektowaniem zorientowanym na użytkownika i treningiem kreatywności. Wspiera ludzi i firmy w tworzeniu innowacji, komunikacji strategicznej i projektowaniu marki. Przygotowuje do wystąpień publicznych uczestniczki konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet i TEDx.
Absolwentka socjologii (UJ) i Design Management (SWPS). Obecnie pracuje nad doktoratem z zakresu Zarządzania w Nowych technologiach na ALK w Warszawie. Ukończyła także Laboratorium Dramatu i Krakowską Szkoły Scenariuszową.
Współpracowała m.in z TVP, TVN, Burda Media, Axel Springer Polska, EDIPRESSE, AGORA S.A, PKN ORLEN, Hellenic Coca Cola, Deloitte, TU EUROPA, IMS Group, YES, Idea Bank, Bank Zachodni WBK, mbank.
Młodsze i starsze, działają w nowych technologiach albo w tradycyjnych dziedzinach, pochodzą z metropolii i małych miasteczek, mają przedsiębiorczość w genach lub pierwsze w rodzinie poszły „na swoje”, są bogate z domu, albo zaczynały z kilkoma groszami – niezależnie od drogi życiowej i osobistej historii, wszystkie bohaterki łączy jedno – założyły własny biznes. Podjęły wyzwanie i mu sprostały, choć – i o tym jest ta książka – nie zawsze było im łatwo.
„Niezniszczalne” to 10 wywiadów z kobietami, które odważyły się podjąć ryzyko prowadzenia własnej firmy. To nie są bohaterki z pierwszych stron gazet, businesswomen z korporacyjną karierą. To dziewczyny i kobiety takie jak my. Wszystkie je łączy jedno – przedsiębiorczość. Czytając ich historie mówią, że warto spróbować, choć niełatwo się odważyć i że nie zawsze będzie różowo. Ale przede wszystkim pozwalają nabrać wiary, że można.
Katarzyna Ratajczyk
Absolwentka filmoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego. Coach z certyfikatem International Coach
Federation. Ponad dziesięć lat pracowała w międzynarodowych agencjach reklamowych, przez siedem lat była dyrektorem w Urzędzie mst. Warszawy, gdzie odpowiadała za promocję inwestycyjną i turystyczną. Jako praktyk prowadzi także zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim – z komunikacji marketingowej i brandingu, oraz szkolenia i doradztwo w tym zakresie.