Ekspert w branży fashion. Posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, zarządzaniu produktem oraz produkcji w branży odzieżowej, a także planowaniu zakupów. Specjalizuje się we wprowadzaniu marek odzieżowych na polski rynek oraz strategii rozwoju. Absolwentka Syntezy Leków na Politechnice Gdańskiej, a także studiów podyplomowych na wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów przy Politechnice Łódzkiej. Ukończyła także kierunek Dziennikarstwa i Public Relations na Uniwersytecie Gdańskim oraz e-MBA na Akademii Leona Koźmińskiego.
Jako Dyrektor Marketingu wprowadziła na polski rynek markę odzieżową TK Maxx. Wspierała w rozwoju również takie brandy jak C&A, Bohoboco czy Outhorn. Obecnie, koncentruje się na strategii rozwoju działu zakupów w firmie Smyk.
Kluczowe kompetencje: strategia biznesu, handel/e-commerce/dystrybucja, zarządzanie zespołem, marka własna, leadership, wprowadzanie produktów/usług/firm na rynki zagraniczne, zarządzanie projektami, etyka w biznesie, Projektowanie i wdrażanie produktów i usług, współpraca międzynarodowa
Copyright 2022 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet