Jest praktykiem zmian, z 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, gdzie zajmowała stanowiska związane z zarządzaniem oraz marketingiem i sprzedażą. Absolwentka Międzynarodowego Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ze specjalizacją Marketing, Podyplomowych Studiów Zachowań Konsumentów w SWPS oraz Zawodowego Studium Coacha Biznesu NOVO. Dodatkowo absolwentka ICAN Total Leadership by ICAN Institute Harward Business Review, Studium Integralnego Rozwoju Trenerów Empatii oraz wielu szkoleń, warsztatów i konferencji. Były członek zarządu Coty Eastern Europe oraz Dyrektor Marketingu Coty Eastern Europe.
W swojej karierze wdrażała w organizacjach różnorodne zmiany, m.in. zmiany strategii, reorganizacje portfolio, zmiany w strukturach i zespołach, jak również przeprowadzała firmy przez zmiany będące wynikiem fuzji. Zarządzając 60-osobowym zespołem marketingu, doskonaliła swoje kompetencje przywódcze, managerskie i trenerskie. Po 20 latach w korporacjach zdecydowała się na zmianę w swoim życiu zawodowym i założenie własnej firmy, aby swoim doświadczeniem wspierać organizacje w zmianach i rozwoju ich liderów. Zajmuje się działalnością doradczą i mentoringową w obszarze zarządzania oraz marketingu, jej specjalizacją jest zarządzanie zmianą. Opracowuje oraz realizuje indywidualne i grupowe projekty rozwojowe – coaching, mentoring, team coaching, warsztaty strategiczne, projektowanie systemów wspierających organizacje, doradztwo strategiczne. Prowadzi również agencję badań rynkowych, która wykorzystuje psychologię kłamstwa dla marketingu i biznesu. Prywatnie: mama trójki dzieci, żona, podróżniczka i pasjonatka fotografii.
Copyright 2022 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet