Doświadczona managerka z ponad 15-letnim stażem pracy nad tworzeniem i realizowaniem strategii dla marek m.in. Vichy, Vibovit, Strepsils, Pharmaton Geriavit czy Iwostin, z sukcesem wprowadziła na polski rynek ponad 30 produktów, łącząc skuteczność biznesową z promowaniem wartości takich jak zdrowy styl życia, rozwój i dbanie o relacje, a także wartości feministyczne.
Odpowiadała za organizację wydarzeń ogólnopolskich i niestandardowych kampanii promocyjnych, często łączących biznes ze światem kultury, odpowiadała za kontakty z mediami, zarządzaniem budżetem 10 mln PLN+, projektowała i przeprowadzała badania konsumenckie – jakościowe i ilościowe, badania rynku, analizy danych. Jako managerka, członkini Leadership Team odpowiedzialna za rozwijanie, szkolenie i motywowanie zespołu, briefing, negocjacje oraz codzienną współpracę z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, instytucjami badawczymi, a także instytucjami publicznymi i KOLs.
Kampania z udziałem Bogusława Lindy Mam tyle lat ile mam i energię by robić swoje dla marki Pharmaton Geriavit nagrodzona została złotym Effie – najwyższa nagrodą w świecie marketingu – przyznaną za nowatorskie pokazanie osób 50+ zauważenie & kreowanie zjawiska Silver Revolution oraz skuteczność biznesową – wzrost udziałów rynkowych marki. Pomysłodawczyni i współautorka ogólnopolskiej kampanii Energetyczni 50+ z udziałem L.Popiel oraz cyklu warsztatów rozwoju osobistego łączących dwa pokolenia kobiet – Matka & córka – energia od pokoleń z udziałem Katarzyny Miller i Ewy Foley. W 2019 dla marki Iwostin rozwijała kampanię Wolność Bycia Sobą – wspierającą kobiety, ich sprawczość, poczucie wolności, samoakceptację oraz współpracę.
Trenerka i doradca biznesu z zakresu marketingu strategicznego i komunikacji dla firm, instytucji kultury. Praktykująca, certyfikowana coach ICC – prowadzi sesje indywidualne oraz warsztaty dla kobiety, m.in. cykl Poruszenie w sopockim Teatrze Atelier. Gościnnie wykładowca akademicki w Szkole Głównej Handlowej (SGH), której jest także absolwentką oraz w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej – wykłady z zakresu marketingu i komunikacji.
Prywatnie miłośniczka sztuki, tańca i żeglarstwa, mama Poli i Maksa, żona Marcina.
Kluczowe kompetencje: strategia biznesu, marketing, zarządzanie zespołem, coaching, marka własna, szkolenia, etyka w biznesie, reklama, badanie rynku, budowanie marki premium
Copyright 2022 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet