Od 1993 roku menedżerka, konsultantka i doradca w dziedzinie public relations, komunikowania oraz relacji inwestorskich. W latach dziewięćdziesiątych współtworzyła agencję Ciszewski Public Relations – jedną z pierwszych na polskim rynku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej: opracowywaniu strategii budowania/umacniania wizerunku firmy, strategii komunikowania oraz polityki informacyjnej firmy, pozycjonowaniu eksperckim, komunikacji z mediami, zarządzaniu informacją w sytuacji kryzysowej. Przeprowadziła szereg szkoleń z zakresu komunikacji z mediami i zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla międzynarodowych klientów z sektorów: finansowego, inwestycyjnego / nieruchomości, health-care, motoryzacyjnego i wielu innych spółek. W 2001 roku założyła Agencję Advanced PR, która z powodzeniem zarządza do dzisiaj. W latach 2005-2007 w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN pełniła funkcję doradcy zarządu w zakresie kształtowania wizerunku firmy w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Uczestniczyła w w projekcie Możejku Nafta (zakup rafinerii Możejku Nafta na Litwie), koordynując działania z zakresu komunikacji medialnej w Polsce i na Litwie. Lubi podróże, książki i ludzi. Jej ulubiony cytat to zdanie Norberta Wienera, twórcy cybernetyki: „Nigdy nie jestem pewien tego, co powiedziałem dopóki nie usłyszę odpowiedzi”.
Copyright 2022 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet