Zajmuję się rozwijaniem biznesów i usług sprzedażowych, lotniskowych, bankowych, gastronomicznych, medycznych, muzealnych i wielu innych. Projektuję usługi i produkty w oparciu o potrzeby użytkowników i silne sygnały zmian rynkowych. Łą czę doświadczenie strategiczne, umiejętności badawcze i analityczne z obszaru human centred design-customer experience, service design i design research. Prowadzę firmę, doradzam innym firmom m.in. w programach mentoringowych w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Inwestuję pieniądze w ciekawe pomysły na produkty i usługi. Współstworzyłam i rozwijam autorską metodykę Otwartych Kart – jedyne osadzone w polskich realiach podejście metodyczne do zwiększania efektywności współpracy w zespołach offline i online w oparciu o relacje międzyludzkie. Jestem szefową projektów badawczych Customer Insights w Very Human Services oraz członkiem Service Design Polska.
Copyright 2022 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet