Ekspertka rynku e-commerce i specjalistka łączenia świata nowych technologii ze światem biznesu od ponad 20 lat. Jedna z 200 #StrongWomeninIT globalnej edycji 2021. Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej. Autorka popularnej książki “E-commerce. Strategia-Zarządzanie- Finanse”. Już ponad 20 lat działa na rynku IT oraz e-commerce jako doradca, mentor oraz manager. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2016-2018. W 2016 nominowana przez branżę na „Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej”. Wdraża i popularyzuje model B2B2C. Prelegentka wielu konferencji branżowych zarówno w Polsce jak i w regionie CEE, wypowiada się w wielu branżowych publikacjach oraz jest komentatorem podsumowań i raportów dotyczących rynku e-commerce. Zaangażowana w realizację projektów transformacji cyfrowej w polskich firmach.
Skutecznie łączy wiedzę IT z do-świadczeniem biznesowym. Pracowała w największych firmach i korporacjach z branży IT/online, w których rozwijała swą karierę poprzez wszystkie szczeble zarządzania. Realizowała projekty dla firm takich jak FORTE SA, Amica Group SA, Black Red White, KROSS SA, CCC SA, Iglotex SA, Leifheit Polska, Conrad Electronic Polska, Credit Agricole, Komfort S.A., Ravelo.pl (Grupa PWN), Polkomtel SA czy TIM S.A. Dzięki doświadczeniu w prowadzeniu własnej firmy w modelu join venture, a także w pracy w konsultingu doskonale zna i rozumie potrzeby biznesowe przedsiębiorstw, zarówno tych z sektora B2B, jak i B2C. Dzieli się także swoją wiedzą w ramach think-tanków oraz prowadzi zajęcia z obszaru handlu internetowego w Akademii Leona Koźmińskiego i na Uniwersytecie Ekonomicz-nym w Katowicach. W Collegium Civitas w ramach Katedry Zarządzania uczy praktycznych aspektów zarządzania projektami. Autorka szeregu szkoleń z obszaru rozwoju kompetencji managerskich oraz twardych umiejętności tworzenia strategii i zarządzania e-biznesem, których również jest trenerem. Absolwentka dwóch kierunków z obszaru zarządzania IT w WSISiZ WIT pod auspicjami PAN w Warszawie. Doktorantka nauk o zarządzaniu w ALK. Ewolucja roli konsumenta w internecie i proces zakupowy e-konsumentów jest w jej centrum zainteresowań naukowych.
Copyright 2022 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet