Dyrektor kreatywny z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych dla wielu marek, takich jak Biedronka, Super-pharm, MediaMarkt, Ariel, Delma, Nissan, PKO BP. Zwyciężczyni licznych nagród branżowych.
Autorka jednej z najbardziej rozpoznawalnych kampanii w historii polskiej reklamy – pomysłodawczyni konceptu Goździkowej w komunikacji Etopiryny (Polpharma). Przedsiębiorczyni, właścicielka marki Pieskot, produkującej kartki okolicznościowe ilustrowane przez znanych polskich artystów. Ideą Pieskota jest demokratyzowanie sztuki. Dzięki kartkom Pieskota dostępnym w sieci Empik i kilkudziesięciu księgarniach w całej Polsce każdego stać na małe dzieło sztuki.
Kluczowe kompetencje: strategia biznesu, marketing, projekty graficzne, strategie sprzedażowe, reklama
Copyright 2022 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet