Katarzyna Kołys - Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Katarzyna Kołys

Miłośniczka Haute Couture. Pasjonatka marek z branży fashion, beauty i lifestyle. Kreatorka niezapomnianych doświadczeń. Stała bywalczyni najznamienitszych wystaw mody, biżuterii i perfum oraz wydarzeń z branży lifestyle, jak Les Journées Particulières LVMH. Współpracuje z marką premium z branży perfumeryjnej. Wiedzę na temat designu, świata luksusu i mody zdobywała na studiach podyplomowych: Total Design Management (dyplom z wyróżnieniem, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej), „Communication and Marketing for Fashion and Luxury Brands” (Magazyn ELLE  i Uniwersytet w Madrycie), Art Director, VM, Stylist (VIAMODA) oraz Dyplomacja Kulturalna (Collegium Civitas). Ukończyła m.in. szkolenie INSIDE LVMH, kurs o Zarządzaniu Markami Luksusowymi Uniwersytetu ‘ Bocconi oraz Sustainable Fashion (Copenhagen Business School).

Otwarta na świat i ludzi podróżniczka, zafascynowana różnorodnością świata, posiada wysoką Inteligencję Kulturową (CQ). Obecnie pracuje nad koncepcją własnej marki lifestyle łączącej pasję podróżniczą, edukację modową, dyplomację kulturalną, doświadczenie w organizacji eventów i kreowaniu doświadczeń oraz PR. Zorientowana na innowacje managerka pracuje w międzynarodowym, interdyscyplinarnym środowisku od wielu lat. Zarządzania projektami, PR, komunikacji i Business Development uczyła się  m.in.  na szkoleniu organizowanym przez IBM w Centrum Sztucznej Inteligencji Watson w USA. Nagradzana za promocję projektów m.in.: na Tajwanie, w Korei Południowej, Paryżu, Brukseli i Wenecji.  Nagrodzona za myślenie „out of box” i łączenie świata kreatywnego z nauką, technologią i biznesem. Na zaproszenie Polskiej Ambasady uczestniczyła w Japonii i we Włoszech w wydarzeniach promujących naukę polską.

Liderka i mentorka na konferencji TEDx WUT. W swoich działaniach wykorzystuje umiejętność kreatywnego i strategicznego myślenia, uwielbia zamieniać pomysły na projekty. Z łatwością buduje wartościowe, długotrwałe relacje ze przedstawicielami różnych profesji. 

 

Kluczowe kompetencje: marketing, coaching, leadership, PR, zarządzanie projektami, badanie rynku, innowacje, Projektowanie i wdrażanie produktów i usług, budowanie marki premium, współpraca międzynarodowa

0
Your Cart is empty!

It looks like you haven't added any items to your cart yet.

Browse Products