Małgorzata Olszewska

10 lat w ecommerce, 12 w handlu, ponad 20  w digitalu, a odkąd pamiętam w marketingu relacji. Na stanowisku Vice Prezesa Kazar Footwear, byłam odpowiedzialna za wdrożenie i prowadzenie sprzedaży internetowej marki oraz podejście omnichannelowe w sprzedaży. W Selsey Sp. z o.o. odpowiałam za sprzedaż internetową na wiodących marketplace’ach w Europie.

Patrzę na technologie i rozwiązania IT przez pryzmat potrzeb klienta, spójność komunikacji i cele sprzedażowe. Dlatego na obecnym stanowisku Head of Customer Experience w Benefit Systems oddział Fitness z przyjemnością zajmuje się doświadczeniami klienta i przenoszeniem jego potrzeb na narzędzia i rozwiązania. Ponadto działam jako ekspert w zakresie transformacji cyfrowej, konsultant. Działam w start-upie Nextplease.app – aplikacja do bookcrossingu Jestem absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Polsko Japońskiej Szkoły Technik Komputerowych, EICOM Institute, trenerem design thinking.

Moje silne strony to analityczne podejście z jednoczesnym spojrzenie strategicznym. Umiejętność patrzenia na szczegół i ogół. Zaplecze kreatywne i projektowe. Wysokie kompetencje komunikacyjne. Branże: fashion, akcesoria, beauty,  wellness, home&decor.

0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty