Marka Pantene stworzyła Fundusz Power of Us chcąc wesprzeć kobiety prowadzące małe przedsiębiorstwa w Polsce. Działania Funduszu mają na celu długoterminowe wsparcie – nie tylko podczas pandemii COVID-19, ale także po jej zakończeniu. Z nadesłanych do Sieci Przedsiębiorczych Kobiet zgłoszeń zostanie wytypowanych 10 firm z różnych branż, które otrzymają łącznie wsparcie o wartości 160 000 złotych. Dodatkowo, wybrane biznesy otrzymają również opiekę mentoringową, coaching oraz wsparcie promocyjne, którego celem będzie nagłośnienie inspirujących historii Polskich bussinesswomen oraz wypromowanie ich usług lub produktów.
Kryteriami wyboru zwycięskich przedsiębiorstw będą m.in. wartości przyświecające właścicielkom biznesów, pomysł na wykorzystanie uzyskanych funduszy, jakość oferowanych usług i towarów oraz chęć do opowiedzenia o swoim biznesie na szerokim forum.
Więcej o marce PANTENE
Projekt “Pantene – Power of Us” jest stworzony dla kobiet, które prowadzą swoją własną firmę i w okresie kryzysu związanego z COVID-19 wprowadziły do swoich firm nowe rozwiązania, innowacyjne narzędzia, dzięki czemu ich firmy przetrwały i z sukcesem funkcjonują.
Czekamy na zgłoszenia z całej Polski.
Nagrodą w projekcie jest 10 nagród finansowych w kwocie 14.400 zł każda oraz wsparcie promocyjne w kanałach Sieci Przedsiębiorczych Kobiet oraz mediach internetowych.
Do projektu zapraszamy kobiety, które:
~ zamieszkują i prowadzą na terenie Polski własną firmę
~ w czasie COVID-19 wprowadziły do swojej firmy nowe rozwiązania, innowacyjne narzędzia, przemodelowały działania firmy w taki sposób, że firma przetrwała
~ chcą skorzystać ze wsparcia finansowego na dalszy rozwój firmy
~ są gotowe, aby zaistnieć medialnie
Aby wziąć udział w projekcie należy zapoznać się z REGULAMINEM – POBIERZ, POLITYKĄ PRYWATNOŚCI – POBIERZ, a następnie przesłać ZGŁOSZENIE – WYPEŁNIJ.
Zanim zaczniesz wypełniać formularz, przygotuj sobie odpowiedzi na pytania:
~ Jakie zagrożenia dla Twojej formy spowodował COVID-19?
~ Jaka innowacyjna zmiana/y została wprowadzona w odpowiedzi na kryzys?
~ Co firma zyskała po zmianach (np. nowe kanały sprzedaży, nowa grupa docelowa, nowy produkt czy usługa itp.)?
~ Jak zamierzasz wykorzystać nagrodę w wysokości 14.400 zł (musi być to związane z działaniem Twojej firmy)?
Projekt zostanie przeprowadzony w dwóch turach.
I tura Projektu: 22 czerwca – 10 lipca 2020:
22.06-03.07.2020 – zbieranie Zgłoszeń
3-9.07.2020 – analiza Zgłoszeń, obrady Jury
10.07.2020 – ogłoszenie wyników I tury
II tura Projektu: 11 – 31 lipca 2020:
11-24.07.2020 – zbieranie Zgłoszeń
25-30.07.2020 – analiza Zgłoszeń, obrady Jury
31.07.2020 – ogłoszenie wyników II tury
Osoby zakwalifikowane do finału mogą zostać poproszone o dosłanie dodatkowych materiałów lub o rozmowę kwalifikacyjną.
Koordynator Projektu:
Magdalena Jeżyńska
e-mail: m.jezynska@fundacjakobiet.org
Organizator:
Partner merytoryczny: