CZYTASZ

Podstawy matematyki biznesowo-handlowej

Podstawy matematyki biznesowo-handlowej

PODSTAWY MATEMATYKI BIZNESOWO – HANDLOWEJ CZYLI JAK STWORZYĆ I PROWADZIĆ RENTOWNY BIZNES

Zajęcia warsztatowe z praktycznymi ćwiczeniami i case study z praktyki
prowadzącego.

DLA KOGO:
Dla wszystkich osób, które chcą rozwinąć swój pierwszy rentowny biznes lub prowadzą już swoją
firmę i chcą zwiększyć jej zyski

ZAGADNIENIA, KTÓRE OMÓWIMY I PRZEĆWICZYMY:
– Najważniejsze elementy rentownego biznesplanu
– Jakie narzędzia mogę sam stworzyć i wykorzystać do planowania kosztów prowadzenia biznesu i przychodów?
– Co wziąć pod uwagę przy kalkulacji ceny, aby sprzedaż oferty była rentowna?
– Marża i narzut – czym się różnią i jak je wyliczyć?
– Jak planować działania marketingowe i rentowne promocje?
– Wyliczanie kosztów promocji z gratisami i pakietów
-W jaki sposób zwiększyć profit poprzez sprzedaż oferty komplementarnej i jak oszacować zysk?
– Co to jest kapitał pracujący i do czego wykorzystać tę wiedzę w moim biznesie?
– Ile kosztuje termin płatności?

Ćwiczenia warsztatowe oparte na case study: o wyliczanie rentowności dla biznesu/ projektów/produktów/promocji.
Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem multimediów i flipchartu oraz wydrukowanych materiałów szkoleniowych; z uwagi na ćwiczenia praktyczne związane z wyliczeniami wskazane jest posiadanie kalkulatora, aby móc w pełni skorzystać z warsztatów.

Czas trwania: ok. 6 h, w tym ok 5 h zajęć i 3 przerwy po 15-20 min.

PROWADZĄCY – Małgorzata Warda, MBA:

  • Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży na wysokich szczeblach managerskich w korporacjach.
  • Ma na koncie ponad 2000 wynegocjowanych kontraktów handlowych.
  • Prowadzeniu sprzedaży produktów i usług do firm: B2B, jak i konsumentów: B2C.
  • Wprowadziła na rynek szereg innowacyjnych produktów jak i nowych marek.
  • Posiada doświadczenie w prowadzeniu małych i dużych zespołów.
  • W Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej prowadzi wykłady z obszaru marketingu i strategii sprzedaży dla designerów produktów i usług oraz managerów.
  • Prowadzi własną firmę, doradza Start-upom i MŚP w zakresie prowadzenia biznesu i zwiększania rentowności sprzedaży.
  • Wspiera przedsiębiorstwa w przygotowaniu i realizacji strategii oraz optymalizacji procesów sprzedażowo – marketingowych celem zwiększenia przychodów i rentowności prowadzonych działań.
  • Prowadzi szkolenia w obszarach zarządzania sprzedażą i marketingiem oraz wspierające efektywność działów handlowych.
  • Jest mentorem dla Start-upów w ramach programów Unii Europejskiej.
  • Ukończyła z wyróżnieniem lingwistykę stosowaną ( posiada metodyczne przygotowanie do nauczania), zarządzanie finansami oraz studia Executive MBA. Jest także absolwentką programów managerskich INSEAD oraz École de Management Lyon. Pracuje w języku polskim, angielskim i niemieckim.

Koordynatorka Szkolenia SPK  –  Natalia Dzięgielewska
tel: 506663900
e-mail: n.dziegielewska@fundacjakobiet.org 


INSTAGRAM
POZNAJ NAS LEPIEJ