CZYTASZ

Skillshare: szkolenie z fundraisingu Polski Insty...

Skillshare: szkolenie z fundraisingu Polski Instytut Filantropii i SPK

Zapraszamy na szkolenie z fundraisingu organizowane przez Polski Instytut Filantropii we współpracy z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet, które odbędzie się w dniach 12-13 marca w Brain Embassy w Warszawie (ul. Postępu 15, 02-676 Warszawa).

Szkolenie obejmuje m.in.: zdobywania funduszy, komunikacji z darczyńcami, budowania fundamentów organizacji funduszu i wiele innych pomocnych informacji.

Szkolenie poprowadzi Pan Robert Kawałko, Prezes Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, Polish Fundraising Association i Polskiego Instytutu Filantropii. Więcej informacji na temat fundraisingu można znaleźć na stronie: http://www.fundraising.org.pl/

Plan szkolenia:

Dzień 1: PODSTAWY I NARZĘDZIA FUNDRAISINGU
10:00 – 17:00

1. Fundraising w organizacji – inwestycje w filantropię, na które stać każdego.
2. Zdobywanie funduszy – jak rozpocząć pierwsze kroki w stronę systemu dającego stały dopływ funduszy?
3. Specyfika zawodu fundraisera – kto się nadaje do tej pracy i jak ją zorganizować?
Jak wykorzystać zapał wolontariuszy, gdy nie stać nas na pracowników etatowych?
4. Misja i wizja organizacji – jak zamienić je w fundamenty stabilności finansowej?
5. Ćwiczenie: test spinacza – jak pokonać opór przed proszeniem?
6. Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – co decyduje o sukcesie próśb?
7. Jak zamienić obcą osobę w darczyńcę?
8. Jak wizerunek przekłada się na pieniądze?
9. Zdrowe finanse organizacji – jak dywersyfikować, stabilizować i powiększać budżet
z roku na rok.
10. Skuteczny fundraiser – warunki powodzenia.
11. Arsenał metod fundraisingowych i przykłady ich zastosowania.
12. Kodeks etyczny fundraisera – jak uczciwie zarządzać finansami.
13. Pytania, podsumowanie.

Dzień 2: KAMPANIE FUNDRAISINGOWE I WARSZTAT KOMUNIKACJI Z DARCZYŃCAMI
9:00 – 16:00

1. Kampania fundraisingowa – od pomysłu do pieniędzy.
2. Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii.
3. Kampania „Kilometry Dobra” – doświadczenia z 3 edycji, metody zwiększania wyniku.
4. Kim są sponsorzy i czego oczekują – jak uniknąć próśb skazanych na niepowodzenie
i działać skutecznie?
5. Zanim zaczniesz prosić – przygotowania do składania ofert.
6. Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło wiedzy o sponsorach.
7. Co powinna zawierać oferta współpracy?
8. Miniwarsztat 1: jak umówić się na spotkanie – rozmowa telefoniczna.
9. Miniwarsztat 2: idziemy po pieniądze! – rozmowa w gabinecie.
10. Pytania i odpowiedzi.

Koszt dwudniowego szkolenia wynosi: 900 zł

Wszyscy absolwenci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia sygnowane przez Polski Instytut Filantropii.

Więcej informacji oraz zapisy przez maila: instytut@pif.org.pl lub telefonicznie: 12 423 80 07.


INSTAGRAM
POZNAJ NAS LEPIEJ