Witamy nowe mentorki w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

[:pl]BWKR-jestem-mentorką-obrazek (3) (1)[:]

Do grona mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet dołączyły nowe mentorki. Mentorki będą wspierać uczestniczki programu akceleracyjnego Biznes w Kobiecych Rękach. Serdecznie witamy wszystkie Panie!

Monika Domańska, Managing Partner Made in PR

Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu polskimi i międzynarodowymi projektami, które obejmowały współpracę na styku biznesu, organizacji pozarządowych, organizacji branżowych, think tanków i influencerów. W swojej pracy skupia się na budowaniu długoterminowych relacji. Specjalizuje się w kompleksowym opracowywaniu strategii komunikacyjnych, przekształcając działania w efektywność biznesową. Zrealizowała dziesiątki projektów, które zostały docenione przez branżę PR. Otrzymała prestiżowe nagrody i wyróżnienia, m.in. Złoty Spinacz ZFPR w kategorii Komunikacja Wewnętrzna oraz Srebrny Spinacz w kategorii Nieruchomości. Zdobyła nagrody za kampanie: „Czy chcesz mieć kontrolę” dla czołowej organizacji zrzeszającej największych producentów oprogramowania Business Software Alliance, „Chopin pod piramidami” dla Biura Turystyki Egiptu oraz „Super fotelik chroni na bank” dla Nest Banku. Założycielka i autorka bloga budujrelacje.com. Managing Partner w Made in PR, wyłącznego partnera Worldcom Public Relations Group, tj. największej międzynarodowej sieci niezależnych firm PR, która łączy 143 agencje komunikacji z 49 krajów.

Agnieszka Durlik, Dyrektor Generalny Sądy Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej.

Wieloletni praktyk w zakresie wsparcia przedsiębiorców. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Studiów Podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Pierwsze doświadczenia zawodowe rozwijała jako prawa ręka dyrektora jednego z największych szpitali w Warszawie, gdzie poznała od podszewki wyzwania jakie niesie zarządzanie organizacją w sposób wymagający godzenia przeciwstawnych grup interesów. Od wielu lat reprezentuje samorząd przedsiębiorców w roli eksperta w tematyce gospodarczej i prawnej dotyczącej zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Przeszła poszczególne szczeble w dużej organizacji, jaką jest Krajowa Izba Gospodarcza – od eksperta, przez project-managera, Rzecznika Prasowego, Dyrektora Gabinetu Prezesa, aż po Dyrektora Generalnego Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Aktywnie uczestniczy w procesach stanowienia prawa w Polsce – w parlamencie, ministerstwach, organach administracji publicznej. Z sukcesem przygotowywała i realizowała projekty finansowane z funduszy UE. Doradza przedsiębiorcom, jest gościem różnych mediów w ramach rzecznictwa interesów przedsiębiorców. Od 3 lat kieruje największym sądem polubownym dla przedsiębiorców w Polsce. Na co dzień obcuje z wyzwaniami, z którymi mierzą się mikro, mali, średni i duży przedsiębiorcy w ramach prowadzenia biznesu. Członek Jury konkursu „Złote Spinacze”. Jest współautorem szeregu publikacji z zakresu m. in. rzecznictwa interesów, prowadzenia działalności gospodarczej, przeciwdziałania korupcji.

Agnieszka Pyra, High Street Reim

Ekspertka w zakresie nieruchomości i finansów, z ponad 15-letnim doświadczeniem w firmach deweloperskich z segmentu biurowego, mieszkaniowego i centrów handlowych. Członek zarządu od ponad 10 lat, zarządzający zespołami od 5 do 12 osób, od 5 lat współzałożyciel High Street Reim, zajmującej się nabyciem i zarządzaniem lokalami komercyjnymi. Mając wykształcenie finansowe (absolwentka SGH oraz biegły rewident), swoją karierę rozpoczęła w audycie, a następnie kierowała działami księgowości, controllingu, HR i IT oraz zarządzała finansami, podatkami, sprzedażą aktywów i relacjami z inwestorami w Apsys Polska a następnie Yareal Polska. Jako członek zarządu była zaangażowana w kluczowe kwestie operacyjne: pozyskiwanie działek, proces deweloperski, negocjacje dużych umów najmu. Pozyskała finansowanie bankowe na kwotę ponad 500 mln EUR oraz była liderką transakcji sprzedaży nieruchomości na kwotę ponad 600 mln EUR. Jest osobą bardzo zdeterminowaną, nastawioną na współpracę z innymi, posiadającą szerokie umiejętności przywódcze. W wolnym czasie interesuje się psychologią, modą, czyta książki i podróżuje.

Danuta Rolinger-Bednarska, Rolinger PR

Psycholog, PR-owiec, strateg komunikacji. Autorka kursu online „Podbij media w 30 dni! Ty i Twoja marka w mediach”. Właściciela butikowej agencji Rolinger PR. Od 8 lat pomaga firmom, startupom i ekspertom w budowaniu znanej i cenionej marki. Nagłaśnia wyjątkowe projekty, o których powinien usłyszeć świat. Uczy, jak budować dobre relacje z mediami i realizować swoje cele komunikacyjne. Opracowuje strategie komunikacji, które realizują cele biznesowe klientów. Drogę zawodową w branży PR rozpoczęła od kampanii Ministerstwa Zdrowia “Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!”. Potem realizowała szerokie kampanie PR dla takich firm jak MEDI-system, Valeant, Polfarmex, Sarantis, Henkel, Pierre Fabre czy Liberty Direct. Od 5 lat prowadzi butikową agencją Rolinger PR, w której nagłaśnia wyjątkowe projekty, m.in. kampanię edukacyjną „Co trzecia” czy kongres organizowany przez Fundację Polska Innowacyjna innoSHARE’18, a także wspiera liderów, startupy i firmy, o których powinien usłyszeć świat, m.in. KF Niccolum, Nuev, PelviFly, Sanmedica, FootMedica, ProPedis, Salents, VOX-Ana. O jej klientach piszą najbardziej prestiżowe media w Polsce, są zapraszani do programów telewizyjnych czy do opiniotwórczych audycji radiowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się w mediach branżowych i biznesowych, np. Marketingu w praktyce, a także MamStartup.pl, Biotechnologia.pl czy LifeScience.pl, oraz na swoim blogu i w mediach społecznościowych (@rolingerpr). Swoje prelekcje wygłaszała na scenach konferencji Life Science Open Space czy MEDmeetsTECH.

Anna Rudnicka-Sipayłło, Advanced PR

Anna Rudnicka-Sipayłło od 1993 roku menedżerka, konsultantka i doradca w dziedzinie public relations, komunikowania oraz relacji inwestorskich. W latach dziewięćdziesiątych współtworzyła agencję Ciszewski Public Relations – jedną z pierwszych na polskim rynku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej: opracowywaniu strategii budowania/umacniania wizerunku firmy, strategii komunikowania oraz polityki informacyjnej firmy (zewnętrznej i wewnętrznej), pozycjonowaniu eksperckim, komunikacji z mediami, zarządzaniu informacją w sytuacji kryzysowej. Przeprowadziła szereg szkoleń z zakresu komunikacji z mediami i zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla międzynarodowych klientów z sektorów: finansowego (Citibank, Nationwide, Winterthur, Credit Suisse, AXA), nowych technologii (m.in. IBM, Genesis, Microsoft, Xerox, Quantum), inwestycyjnego / nieruchomości (m.in. GTC, Neinver Polska, Centrum Development & Investments, MGPA, BlackRock Polska, Tristan Capital Partners, Golub GetHouse Polska, Hochtief Polska, Hines) oraz health-care (m.in. Alima Gerber, GlaxoSmithKline, Kimberly Clark), motoryzacyjnego (m. in. Ford Distribution Polska, Volvo Auto Polska, Nissan) i wielu innych spółek. W 2001 roku założyła Agencję Advanced PR, która z powodzeniem zarządza do dzisiaj. W latach 2005-2007 w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN pełniła funkcję doradcy zarządu w zakresie kształtowania wizerunku firmy w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Uczestniczyła w w projekcie Możejku Nafta (zakup rafinerii Możejku Nafta na Litwie), koordynując działania z zakresu komunikacji medialnej w Polsce i na Litwie. Anna Rudnicka-Sipayłło lubi podróże, książki i ludzi. Jej ulubiony cytat to zdanie Norberta Wienera, twórcy cybernetyki: „Nigdy nie jestem pewien tego, co powiedziałem dopóki nie usłyszę odpowiedzi”.

Agata Rybarska, Business & Marketing Consultat, EMCC Mentor, Coach

Ma ponad 15 lat doświadczenia menadżerskiego w globalnych korporacjach w marketingu i sprzedaży w regionie Europy Wschodniej. Od kilku lat jest aktywną mentorką biznesu certyfikowaną przez European Mentoring & Coaching Council, coachem oraz dyplomowaną trenerką Szkoły Trenerów Komunikacji w oparciu o Empatię. Doradza i szkoli zarządy, szefów firm i ich zespoły jak wprowadzać na rynek nowe produkty, zwiększyć efektywność biznesową, zbudować silną markę i zmaksymalizować sprzedaż. Jako konsultant przygotowuje strategie, opracowuje procesy, projektuje struktury zespołowe. Jako mentorka i coach wspiera w procesach indywidualnych w najróżniejszych wyzwaniach biznesowych, najczęściej w obszarze rozwijania firmy, definiowania jasnej strategii marketingowej, budowaniu marki osobistej i zarządzania zespołem. Bliska jest jej empatia w biznesie. Jest entuzjastką nowych technologii, szerokich możliwości digital marketingu i rozwoju e-commerce. Lubi konkrety, efektywne spotkania i DZIAŁANIE. Więcej na www.AgataRybarska.com i https://www.linkedin.com/in/agata-rybarska/

Agata Smoczyńska – Le Guern

Założycielka i właścicielka Galerii Le Guern istniejącej w Warszawie od 2004 roku. Absolwentka Wydziału Anglistyki Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz podyplomowego studium Marketing Kultury na Uniwersytecie Warszawskim. Poza działalnością wystawienniczą we własnej galerii wielokrotnie współpracowała z instytucjami w Polsce i zagranicą w celu wspierania i promocji reprezentowanych przez siebie artystów. Nakładem galerii zostało wydanych kilkanaście katalogów wystaw. Wielokrotnie uczestniczyła z galerią w międzynarodowych targach sztuki w Europie i Stanach Zjednoczonych. Beneficjentka dotacji unijnej PO Innowacyjna Gospodarka na rozwój eksportu. Doradza w kwestiach inwestowania w sztukę.

Urszula Szwed, DINKSY

coCEO Studia Ilustratorsko – Projektowego DINKSY – firmy funkcjonującej w turkusowym modelu zarządzania. Współautorka Otwartych Kart – innowacyjnego narzędzia do rozwiązywania problemów komunikacyjnych w zespołach.Laureatka nagród: Śląska Rzecz za zaprojektowanie modelu biznesowego przedsiębiorstwa, FISE za innowacyjne podejście w projektowaniu usług oraz Must have! przyznawanej przez Łódź Design Festival za zaprojektowanie narzędzia Otwarte Karty. Zajmuje się także tworzeniem modeli biznesowych dla przedsiębiorstw z silnym impactem społecznym. Pomaga łączyć potrzebę rozwiązywania realnych problemów z uzyskiwaniem wyników finansowych. Wspiera swoimi działaniami m.in.: Stowarzysznie Serfenta, wraz z którym buduje międzynarodowe rynki zbytu (Japonia, Norwegia, Szwajcaria, USA) dla polskiego plecionkarstwa.

 

Agnieszka Wdowińska

Strateg i praktyk biznesowy z 25 letnim doświadczeniem menedżerskim, w tym na wysokich szczeblach zarządzania w korporacjach w Polsce i Europie Centralnej. Współpracowała ze znanymi markami, takimi jak McDonald’s, BP, Shell, Costa Coffee.Jako wieloletni CFO, łącząc wiedzę biznesową i finansową, przyczyniła się do zyskownego wzrostu biznesu w Polsce oraz krajach Europy Centralnej, ustalając kierunki rozwoju, wdrażając zmiany, budując proefektywnościową kulturę organizacyjną. Zaangażowana w działalność społeczną, wolontariat, od wielu lat Członek Rady Fundacji RMHC, której celem jest tworzenie, wspieranie i realizacja programów pomagających ciężko chorym dzieciom i ich rodzinom. Po 25 latach pracy w różnych rolach i projektach cechujących się bardzo dynamicznym rozwojem oraz ciągłym wzrostem produktywności i efektywności, postawiła sobie za cel, aby wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie, wspierając ludzi i organizacje, które dopiero stają przed podobnymi wyzwaniami. Pod koniec 2019 zrezygnowała z pracy etatowej w korporacji, aby budować swoją markę.

Joanna Ziemska, Grupa Weles

Prezes i Współwłaściciel spółki Usługi Weles z branży zarządzania nieruchomościami. Poprzednio CFO oraz Wiceprezes Zarządu Lafarge Cement SA oraz pozostałych spółek z grupy Lafarge w Polsce. Liderka z 15 letnim doświadczeniem i skuteczny manager z akcentem na doprowadzanie spraw do końca. Wielka pasjonatka tworzenia efektywnych i zaangażowanych zespołów oraz pięknych i optymalnych procesów w firmach:-)Kluczowe kompetencje: budowanie efektywnych i zaangażowanych zespołów, finanse, strategia, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, optymalizacja procesów, biznesowy sposób myślenia.

 

Wszystkim mentorkom życzymy udanych relacji mentoringowych!

 

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
91. świąteczne Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
13.12.2024; godz. 9.00 Spotkanie networkingowe. Rano, przy pysznej kawie i...
Cena:
159.00 
Wyjątkowe spotkanie- Józef Chełmoński w Muzeum Narodowym
4.12.2024 środa, godz.18.00 Muzeum Narodowe. Przyjdź na zamknięte zwiedzanie prac...
Cena:
400.00 
Jak mówić o sobie dobrze A. Więcka
Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie...
Cena:
50.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenie premium
Wyjątkowe spotkanie- Józef Chełmoński w Muzeum Narodowym
4.12.2024 środa, godz.18.00 Muzeum Narodowe. Przyjdź na zamknięte zwiedzanie prac...
Cena:
400.00 
Wydarzenia
91. świąteczne Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
13.12.2024; godz. 9.00 Spotkanie networkingowe. Rano, przy pysznej kawie i...
Cena:
159.00 
Produkt cyfrowy
Opłata wpisowa - program Next 2024/2025
Opłata wpisowa dla Uczestniczek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji. Program...
Cena:
865.00 
Klub Mentorek
Program szkoleniowy online dla Klubu Mentorek - kontynuacja NEXT
Dla kogo? Dla Mentorek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji, brały...
Cena:
480.00 
Polecamy przeczytać:
5 książek o innowacjach, które warto przeczytać
O innowacjach słyszy się niemal codziennie. Czym one są? Bardzo trudno jednoznacznie to określić. W dużym uproszczeniu można jednak powiedzieć, że jest to ogół działań podejmowanych w celu dokonania zmian na lepsze. W firmach będzie to np. wprowadzenie nowego produktu, nad którym długo się pracowało, opracowanie nowej metody produkcji, czy też zastosowanie nowej technologii.
Ważny jest otwarty umysł i wiara we własne siły
O swoim pomyśle na biznes, wyzwaniach, ale także cennych wskazówkach - opowiada Ewa Zwolińska. Ewa jest założycielką firmy Ewa Zwolińska Hand Painted Silk, a także absolwentką flagowego programu Biznes w Kobiecych Rękach
Przełamujmy tabu mówiąc o sobie dobrze!
Akcja Menstruacja to Fundacja, która swoje działania skupia na walce z ubóstwem menstruacyjnym, przełamywaniu tabu oraz edukacji. Czy wiecie, że zwykła podpaska to wciąż dla wielu osób produkt luksusowy? W Polsce aż 39% kobiet z ubogich domów musiało zrezygnować z zakupu produktów menstruacyjnych na rzecz innych domowych wydatków
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty