Kuba Jedliński
Marketer, zawodowo zajmujący się komercjalizacją pomysłów, przez tworzenie z nich atrakcyjnych modeli biznesowych. Pracując dla globalnych marek (Bosch, Siemens, E.ON), zajmuje się głównie młodymi biznesami, tzw. spin-outami, czyli korporacyjnymi startupami. Mentor i trener w licznych programach akceleracyjnych. Historia współpracy z ponad setką młodych marek to niezwykle inspirująca część jego kariery: pozwala znacznie lepiej zrozumieć rolę marketingu, niż gdyby latami skupiać się na jednym biznesie. Szerokie doświadczenie (od globalnej organizacji do działalności jednoosobowej) pozwala mu w przystępny sposób tłumaczyć i demonstrować, jak w praktyce wdrażać modele i narzędzia. Daleki od książkowych przykładów ze świata odległych korporacji. Jego warsztaty to źródło praktycznych inspiracji i rekomendacji. Praktyk marketingu z obsesją na punkcie klientów: to do nich powinien się dostosowywać biznes, nigdy odwrotnie. Innowator, otwarty na nowinki technologiczne. Uwielbia dyskusje, lubi kiedy na warsztatach przerywacie mu zadając trudne pytania i chętnie na nie odpowiada - to czyni wspólne spotkania jeszcze bardziej praktycznymi.
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty