1. Poniższa procedura stanowi regulamin zgłaszania i reagowania na reklamacje usług szkoleniowych i doradczych i ma na celu wspieranie jakości usług poprzez ochronę praw Uczestników jak i Fundacji;
2. Organizatorem szkoleń i usług doradczych jest Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Konstruktorska 11, 02-673 Warszawa) wpisana do rejestru przedsiębiorców oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonych przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000450385, posiadającą NIP: 9512365241, REGON: 1465690008 (dalej „Fundacja”);
3. Fundacja organizuje zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte oraz świadczy we współpracy z ekspertami usługi doradcze (działania te mogą być także finansowane z pozyskanych grantów oraz innych form dofinansowań);
4. Szkolenia oraz usługi doradcze są realizowane z należytą staranności w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w Regulaminach dotyczących realizowanego projektu lub w umowach zawieranych z Uczestnikiem;
5. Fundacja zobowiązuje się poprzez regulamin lub umowę względem Uczestników szkolenia, że:
a) zostaną zrealizowane cele szkolenia/doradztwa;
b) zapewni odpowiednie warunki podczas świadczenia usług szkoleniowych i doradczych (o ile za organizację odpowiada Fundacja);
c) szkolenia i usługi doradcze będą prowadzone przez ekspertów; w szczególności, ekspert będzie posiadać wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień z którego prowadzi szkolenia lub z którego świadczy usługi doradcze;
d) szkolenia i doradztwo będzie prowadzone w sposób profesjonalny;
e) szkolenia i usługi doradcze będą odbywały się z poszanowaniem poglądów Uczestników;
f) podczas szkoleń lub usług doradczych będzie realizowany zakres merytoryczny uzgodniony z Uczestnikiem lub w przypadku braku uzgodnień z Uczestnikiem zadeklarowanym przez Fundację;
g) zostaną spełnione inne formalne warunki umowy dotyczącej świadczonych usług/inne warunki określone w Regulaminie dotyczącym projektu.
6. Fundacja od uczestników oczekuje:
a) zaangażowania w proces;
b) poszanowania poglądów innych uczestników oraz ekspertów;
c) uczestnictwa w ilości określonej w Regulaminie dotyczącym realizowanego projektu lub w ilości określonej w zawartej umowie z Uczestnikiem;
d) czynnego udziału w działaniach, ćwiczeniach prowadzonych przez ekspertów;
e) informowania o powstaniu przyczyn uniemożliwiających dalszego uczestnictwo w projekcie w sposób wskazany w Regulaminie dotyczącym realizowanego projektu lub w podpisanej Umowie;
f) wnoszenia płatności o ile w danym projekcie Uczestnik pokrywa koszty swojego uczestnictwa;
g) stosowania się do ustalonych w czasie szkolenia/spotkań reguł,
h) spełniania formalnych warunków określonych w Regulaminie dotyczącym realizowanego projektu lub w podpisanej Umowie;
i) informowania Fundacji na bieżąco o stwierdzonych uchybieniach.
7. Uczestnik realizowanego projektu może złożyć reklamację w przypadku gdy została one zrealizowana niezgodnie z Regulaminem dotyczącym realizowanego projektu lub niezgodnie z umową zawartą z Uczestnikiem;
8. Uczestnik realizowanego projektu może złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia uchybień realizacji szkolenia lub świadczenia usług doradczych które są określone w obowiązującym Regulaminie dotyczącym realizowanego projektu lub zawartej Umowie.
9. Reklamacja może być złożona zarówno w formie pisemnej na adres: Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet ul. Konstruktorska 11, 02-673 Warszawa lub w formie elektronicznej i przesłana na adres: kontakt@fundacjakobiet.org lub też doręczona osobiście na adres siedziby Fundacji.
10. Reklamację można złożyć najpóźniej w terminie 10 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia/świadczenia usług doradczych.
11. Fundacja zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w ust. 5 powyżej z zastrzeżeniem postanowień ust. 7 poniżej.
12. Ustęp 5 i 6 nie będzie miał zastosowania w sytuacji jeśli obowiązek rozpatrzenia reklamacji przez Fundację będzie wynikał z obowiązujących przepisów prawa.
13. Zaleca się podanie przez Uczestnika w opisie reklamacji:
a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybień;
b) danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Fundację. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
14. Fundacja rozpatrzy przesłaną reklamację w terminie do 14 dni roboczych i odpowiedź prześle w formie wskazanej przez Uczestnika;
15. W trakcie rozpatrywania reklamacji Fundacja może zwrócić się do Uczestnika o dodatkowe wyjaśnienia, w przypadku wystąpienia takiej okoliczności termin o którym mowa w ust. 9 powyżej b.
16. Fundacja w odpowiedzi na przesłaną reklamację może zdecydować o:
a) nieuwzględnienia reklamacji;
b) powtórzeniu szkolenia lub usługi doradczej;
c) przyznać dodatkowe materiały edukacyjne.
17. W zakresie nieunormowanym przez niniejszą procedurę zastosowanie mają obowiązujące przepisy praw w tym w szczególności postanowienia Kodeksu Cywilnego.
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.