Aneta Sobolewska

Doświadczony Dyrektor Sprzedaży z ponad 20-letnim stażem w branżach FMCG, mediów i telekomunikacji, zarówno na rynku B2B, jak i B2C. Specjalizuje się w zarządzaniu wielokanałowymi organizacjami sprzedaży, obejmującymi sprzedaż bezpośrednią, KAM, call center, retail, online oraz obsługę klienta. Aneta posiada bogate doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu rozproszonych i zróżnicowanych zespołów sprzedaży, CVM i analityki sprzedaży, liczących ponad 300 pracowników. 

W 2013 roku zdobyła nagrodę Manager Sprzedaży Roku przyznawaną przez PNSA za przeprowadzenie transformacji modelu biznesowego sprzedaży w branży telekomunikacyjnej. 

Obecnie Aneta pełni funkcję Chief Revenue Officer w Grupie Morizon-Gratka, gdzie odpowiada za przychody firmy. Kieruje zespołami sprzedaży B2B i B2C, obsługi klienta oraz zespół Customer Value Management (CVM).

Wcześniej Aneta pracowała jako Sales Director w UPC Polska, gdzie zarządzała segmentem B2B SOHO, prowadząc zespoły sprzedaży aktywnej, telesprzedaży, retencji, retailu, sprzedaży online oraz taktyk sprzedaży. W trakcie swojej pracy w UPC Polska, Aneta zbudowała kanał telesprzedaży oraz taktyk sprzedaży, później Customer Value Management od postaw. 

Aneta jest absolwentką Koźmiński University, gdzie uzyskała tytuł magistra zarządzania i marketingu z wyróżnieniem. Ukończyła również liczne szkolenia i programy rozwojowe, w tym Strategic Sales Management Specialization na FIA Business School oraz Design Thinking – Innovation in Business na University of Virginia.

0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty