Przez 13 lat związana była z Allegro, w którym odpowiadała zarówno za największy brandend contentowy projekt „LEGENDY POLSKIE”, poprzez tworzenie największej ilości treści content marketingowych dla jednej marki, stworzenie własnego programu afiliacyjnego Allegro, po odpowiedzialność za komunikację najważniejszych produktów marki takich jak „Allegro Smart”, „Allegro Pay”.
Jurorka konkursów branżowych „IAB MIXX AWARDS”, „PERFORMANCE DIAMONDS”, „TIMECODE AKCJA ANIMACJA”. Aktualnie CEO technologicznej spółki Fanfare, która umożliwia klientom tworzenie i sprzedaż cyfrowych produktów i usług, wykorzystujących blockchain, smart contracts, tokeny NFT i podobne narzędzia gospodarki cyfrowej. Prywatnie miłośniczka koni, ma już dwa, ale zapewnia że to wciąż za mało.
Kluczowe kompetencje: strategia biznesu, marketing, nowe technologie/ IT, handel/e-commerce/dystrybucja, zarządzanie zespołem, narzędzia digital marketing, leadership, modele biznesowe, innowacje
Copyright 2022 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet