Arleta Czechowicz

Od 15 lat związana jest z obszarem marketingu, specjalizuje się w marketingu cyfrowym, e-commerce oraz zarządzaniu marką. Swoje doświadczenie zdobywała, pracując dla globalnych firm z branży FMCG, takich jak Brown-Forman, Reckitt Benckiser, Beiersdorf oraz Underscore Marketing, w których portfolio znajdują się takie marki jak Durex, Nivea, Nurofen, Strepsils, Finish czy Jack Daniel’s. Obecnie zajmuje stanowisko menedżerki ds. zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Arleta realizowała kampanie dla rynków regionu CEE oraz USA. Posiada udokumentowane sukcesy w obszarach: strategii komunikacyjnych opartych na danych, rozwoju kompetencji cyfrowych w organizacjach oraz zwiększenia widoczności i lojalności marek.

Zdobyła tytuł magistra zarządzania, jak również ukończył studia podyplomowe z marketingu online. Obecnie kształci się w zakresie coachingu profesjonalnego.

Arleta jest propagatorką pracy zespołowej, a jej misją jest tworzenie możliwości rozwoju i edukacji dla kobiet, wspierając je w budowaniu pewności siebie oraz rozwijaniu umiejętności biznesowych.

0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty