Od 15 lat związana jest z obszarem marketingu, specjalizuje się w marketingu cyfrowym, e-commerce oraz zarządzaniu marką. Swoje doświadczenie zdobywała, pracując dla globalnych firm z branży FMCG, takich jak Brown-Forman, Reckitt Benckiser, Beiersdorf oraz Underscore Marketing, w których portfolio znajdują się takie marki jak Durex, Nivea, Nurofen, Strepsils, Finish czy Jack Daniel’s. Obecnie zajmuje stanowisko menedżerki ds. zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Arleta realizowała kampanie dla rynków regionu CEE oraz USA. Posiada udokumentowane sukcesy w obszarach: strategii komunikacyjnych opartych na danych, rozwoju kompetencji cyfrowych w organizacjach oraz zwiększenia widoczności i lojalności marek.
Zdobyła tytuł magistra zarządzania, jak również ukończył studia podyplomowe z marketingu online. Obecnie kształci się w zakresie coachingu profesjonalnego.
Arleta jest propagatorką pracy zespołowej, a jej misją jest tworzenie możliwości rozwoju i edukacji dla kobiet, wspierając je w budowaniu pewności siebie oraz rozwijaniu umiejętności biznesowych.
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.