Izabela Kowalewska

Head of Content Marketing Team 

Z mediami związana od 2007 roku, od 2012 roku specjalizuje się w kampaniach digitalowych.
Z sukcesami przeprowadziła kilkaset projektów content marketingowych skierowanych do rozmaitych grup docelowych, spełniających najróżniejsze cele marketerów (od wizerunkowych po sprzedażowe) i wykorzystujących coraz bardziej kreatywne i innowacyjne narzędzia do komunikacji marketingowej. 

Od 2018 roku kieruje trzema zespołami w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiedzialnymi za realizację projektów content marketingowych na obszarze lifestyle, rozrywka, kultura i podróże oraz patronatów medialnych. Na co dzień jest odpowiedzialna m.in. za współtworzenie i realizację strategii rozwoju w obszarze content marketingu w RASP, realizację planów budżetowych zarządzanych obszarów, monitorowanie, analizę i raportowanie sprzedaży oraz rentowności projektów. 

Jako liderka indywidualnie podchodzi do każdego pracownika w zespole, motywuje, wspiera, rozwija talenty. Zespoły które prowadzi tworzą i z sukcesami realizują projekty content marketingowe, które są zauważane szeroko na runku, doceniane przez klientów i zdobywają nagrody w prestiżowych konkursach branżowych. 

Jako certyfikowany coach prowadzi jedną z Zaufanych Grup Action Learning w Ringier Axel Springer Polska. 

Prywatnie instruktorka indoor cyclingu, miłośniczka nurkowania, chodzenia po górach i jazdy rowerem. Wierzy, że pasja i determinacja są kluczem do sukcesu – zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.   

0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty