Joanna Chamera

Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu CRT Polska, Dyrektor Zakupów Quad Europe, Mentorka i Doradca Biznesowy

Mam ponad 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu Zakupami w europejskim oddziale globalnego koncernu Quad. Jednocześnie pełnię funkcję Dyrektor Zarządzającej Chemical Reseach Technology, gdzie oprócz zarządzania całą organizacją osobiście negocjuję strategiczne kontrakty zakupowe i sprzedażowe oraz nadzoruję wykorzystanie know-how dostawców i klientów do ciągłego doskonalenia wytwarzanych produktów. Aktualnie jestem również Mentorką w Fundacji Liderek Biznesu oraz w programie StartSmart CEE Acceleration Program.

Od ponad 10 lat zagłębiam się w tematy związane z psychologią. Jestem praktykiem, masterem i trenerem neurolingwistycznego programowania, korzystam również z wiedzy zdobytej w szkoleniach dotyczących porozumienia bez przemocy, komunikacji interpersonalnej, zarządzania zespołami, budowania zaangażowania wśród pracowników, negocjacjami i przywództwem. Wiedza ta w połączeniu z latami praktyki na stanowiskach zarządczych daje mi bardzo silne fundamenty do roli Mentorki Biznesu.

Mogę Ciebie wesprzeć:

  • w realizacji twoich celów zawodowych, 
  • w rozwoju kompetencji niezbędnych do zarządzania ludźmi lub własnym biznesem, 
  • we wzmocnieniu poczucia własnej wartości, 
  • w zbudowaniu dobrej relacji z przełożonym, współpracownikami i pracownikami, 
  • w przygotowaniu do objęcia stanowiska kierowniczego, 
  • w diagnozowaniu faktycznej przyczyny problemów/dysfunkcji w twoim dziale lub w twojej firmie i przygotowaniu planu działania,
  • we wszystkich tematach związanych z uporządkowaniem i podniesieniem efektywności działu zakupów 
  • w strategicznych negocjacjach krajowych i międzynarodowych.

Kluczowe kompetencje: zarządzanie zespołem, budowanie zespołu, przywództwo, zarządzanie relacjami biznesowymi, myślenie strategiczne, skuteczne wyznaczanie celów i dobór mierników ich realizacji, komunikacja interpersonalna, zarządzanie danymi, zarządzanie czasem, zarządzanie projektami, umiejętność organizacji pracy, tworzenie strategii zakupowej, strategiczne negocjacje krajowe i międzynarodowe, etyka w biznesie, zrównoważony rozwój (sustainability)

0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty