Karolina Łunkiewicz-Olszaniecka

Dyplomowany Coach i Mentor, trener kompetencji managerskich i przywódczych. Manager HR, HR Business Partner. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, wydziału Zarządzania, podyplomowych studiów zarządzania Zasobami ludzkimi, Absolwentka SWPS, podyplomowych studiów Coachingu i Mentoringu. Swoją karierę zawodową rozpoczynałam wraz z otwarciem własnego biznesu – Szkoły Językowej. Po 10 latach prowadzenia firmy zmieniłam swoją ścieżkę zawodową i od ośmiu lat pracuję w dziale HR dużej, międzynarodowej organizacji.

W ramach swojej pracy wspieram w rozwoju jej pracowników na różnych szczeblach. Od wielu lat, jako trener, prowadzę różne programy rozwojowe z zakresu kompetencji managerskich i innych kompetencji miękkich oraz procesy coachingowe.  Rozwój, zdobywanie wiedzy i stawanie się lepszym jest dla mnie wartością, która prowadzi mnie w życiu zawodowym jak i prywatnym. Ogromnie cenię pracę z ludźmi, możliwość wymiany doświadczeń i poglądów. W pracy bardzo ważne jest dla mnie budowanie relacji i dobrej atmosfery. Poza pracą często angażuję się społecznie. Mogę również pracować w języku angielskim i francuskim. 

 

Kluczowe kompetencje: strategia biznesu, zarządzanie zespołem, coaching, leadership, szkolenia, zarządzanie projektami, HR, etyka w biznesie, badanie rynku, innowacje, współpraca międzynarodowa

 

0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty