Lidia Ołowska

Lidia Ołowska posiada ponad 25-letnie międzynarodowe doświadczenie w HR, w firmach globalnych i strukturach macierzowych.  Jako Dyrektor ds. HR i Komunikacji w Novo Nordisk pracowała w Polsce, we Włoszech i Rosji.  Odpowiadała za realizację strategii HR w oddziałach komercyjnych ponad 25 krajów Europy i Azji. Była także, z sukcesem, odpowiedzialna, z ramienia HR, za uruchomienie nowoczesnego zakładu produkcji insuliny Novo Nordisk w Rosji. W Polpharma Biologics jako Vice Prezes ds. Ludzi i Organizacji w 4,5 roku rozwinęła struktury firmy z 250 do 1300 osób, wprowadzając strategię HR i powiązane z nią procesy, a także odpowiadając za jedno z najszerszych w Polsce wdrożeń SAP HR i Success Factors.  

Lidia uzyskała tytuł MBA na Oxford Brookes University, a także ukończyła studia podyplomowe w dziedzinie coachingu na Uniwersytecie Humanistycznym SWPS oraz w dziedzinie strategii HR w Szkole Głównej Handlowej (SGH). Posiada szeroką wiedzę na temat opracowywania i wdrażania skutecznych strategii HR i komunikacji spójnych z celami firmy i zapewniających sukces biznesowy. 

Mentor i coach, również coach kariery. Ciekawa ludzi, świata i wielu dziedzin biznesu. Interesuje się odkryciami dotyczącymi pracy ludzkiego mózgu. Zafascynowana transformacją w dobie czwartej rewolucji technologicznej, ze szczególnym uwzględnieniem jej wpływu na kompetencje przywódcze.

0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty