Coachka, trenerka i przedsiębiorczyni, współwłaścicielka marki woopa, której misją jest wprowadzenie empatii do biznesu. Z 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej i reklamowej, współpracowała zarówno z globalnymi markami (m.in. BBC, FOX, Unilever), jak i polskimi przedsiębiorcami z sektora MŚP. Jej zawodowa ścieżka obejmuje zarządzanie projektami, budowanie relacji z klientami, prowadzenie zespołów oraz wdrażanie strategii dla marek w sektorach takich jak: media i rozrywka, FMCG, beauty, fashion, bankowość czy architektura.
Neuroatypowy mózg daje jej unikalną perspektywę, dzięki której może wspierać swoich klientów w realizacji celów, które wcześniej wydawały się niemożliwe. Jak mówią jej klienci: „otwiera drzwi tam, gdzie widzieli tylko ściany”.
W swojej pracy łączy empatię z pragmatyzmem, pomagając ludziom budować odwagę, autentyczność oraz świadomość własnych wartości. Wierzy, że zmiana jest zawsze możliwa, a jej misją jest pomaganie innym w odnajdywaniu ich własnej drogi do spełnienia.
Z wykształcenia magistra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Regularnie poszerza swoje kompetencje, zdobywając certyfikaty w obszarach rozwoju osobistego, przywództwa i strategii biznesowych. Ukończyła m.in.:
- Coaching oparty na empatii (Szkoła Trenerów i Trenerek Komunikacji opartej na Empatii),
- Odwaga w przywództwie (Dare to Lead™ by Brené Brown, trenerka: Joanna Chmura),
- Trening Pozytywnej Neuroplastyczności (NVC Coaching, MIND),
- ESG w strategii przedsiębiorstwa (EY Academy of Business Polska),
- Integralne Studium Rozwoju Osobistego dla Trenera i Lidera (Szkoła Trenerów i Trenerek Komunikacji opartej na Empatii).
Kluczowe kompetencje: coaching, leadership coaching, coaching neuroatypowy, trening umiejętności, rozwój zespołów, zarządzanie projektami, ESG.