Małgorzata Wojciechowska-Zduńska

Ekspertka z 15-letnim doświadczeniem w kreowaniu i zarządzaniu ofertą produktową w branży retail. Na co dzień Dyrektorka Produktu zarządzająca zespołami projektowymi, produktowymi i zakupowymi w spółce jubilerskiej W.Kruk, będącej częścią grupy VRG (Vistula Retail Group). Wcześniejsze doświadczenie zdobywała także w segmencie fashion – m.in. jako kierowniczka kategorii w dziecięcej marce 5.10.15. oraz Visual Merchandiser w skandynawskiej Vero Modzie.   

Z W.Kruk związana od 2014 roku – najpierw jako Product Managerka, a od 2018 roku – jako szefowa działu produktowo-zakupowego. Wraz z zespołem odpowiada za całościową ofertę kolekcyjną marek W.Kruk oraz Picky Pica – od koncepcji, poprzez produkcję i zarządzanie cyklem życia produktu na półce. W pracy łączy kreatywność konceptową i podejście analityczne, których połączenie od lat przekuwa w komercyjne sukcesy. 

Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii produktowych, zarządzaniu procesem zakupu i powstawania kolekcji oraz kreowaniu polityki sprzedażowo-marżowej. Jako liderka zespołu zwraca szczególną uwagę na różnorodne i indywidualne umiejętności pracowników – jest zwolenniczką teorii rozwoju talentów.

Do jej kluczowych kompetencji należą: rozwój produktu, budowanie strategii produktu odpowiadającej na różne potrzeby konsumentów, zakupy i negocjacje, wycena produktów, analityka biznesowa, budowanie kompetencji zespołu. 

0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty