Michalina Jendrzejczyk

Doradca Zarządu i Interim Marketing Manager w branży fashion, gdzie odpowiada za strategię, operacje i marketing. Wielojęzyczna manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z firmami azjatyckimi. Świetnie czuje się w środowisku międzykulturowym. Pasjonatka technologii, digitalu i marketingu. Posiada certyfikaty PMP®, AgilePM® i Change Management. Obecnie przygotowuje się do egzaminu Professional Diploma in Digital Marketing by Digital Marketing Institute. Świetna networker z silnymi umiejętnościami przywódczymi. W wolnym czasie zgłębia tajniki employer brandingu i psychologii w biznesie. Orędowniczka zdrowia psychicznego.

Ukończyła studia International MBA na prestiżowym tajwańskim National Chengchi University ze specjalizacją w zarządzaniu przedsiębiorstwem w Azji, sinologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z handlu zagranicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Tłumacz języka chińskiego przez większość okresu związana z sektorem prywatnym. Doradzała polskim przedsiębiorcom w kwestiach wprowadzania produktów i handlu na rynkach chińskojęzycznych, najpierw w Centrum Współpracy Polsko-Chińskiej, a następnie jako Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Tajpej, na Tajwanie.

Z zamiłowania podróżniczka, odwiedziła ponad kilkadziesiąt krajów. W wolnym czasie spaceruje z adoptowanym ze schroniska 11-letnim psiakiem Atosem.

 

Kluczowe kompetencje: strategia biznesu, leadership, współpraca międzynarodowa, wprowadzanie produktów/usług/firm na rynki zagraniczne, zwłaszcza azjatyckie, modele biznesowe, negocjacje, employer branding.

0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty