Dlaczego warto założyć swój profil na LinkedIn? Zapytałyśmy o to doświadczone mentorki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, które są także członkiniami naszej Sieci i są aktywne na portalu LinkedIn. Wykorzystaj ich podpowiedzi!
LinkedIn to dziś największy biznesowy marketplace. W Polsce liczba zarejestrowanych kont przekroczyła już 5 milionów, a co miesiąc przybywa ich około 40 tysięcy! LinkedIn to nie tylko doskonała platforma networkingowa i stale rosnąca baza leadów, ale też darmowa możliwość wpływania na zwiększenie naszej widoczności w procesie budowania marki osobistej. / Agata Rybarska
Jesteś ekspertką, masz unikalne doświadczenie lub wiedzę, której nie ma nikt inny? LinkedIn to fantastyczne miejsce dla Ciebie. To właśnie tam możesz pokazać swoje talenty i dać się znaleźć innym osobom, które pomogą Ci rozwinąć Twój biznes.
Żeby budować swoją markę – ekspertki, specjalistki, profesjonalistki. Dać i pokazać światu, że jestem i co robię. Być widoczną i rozpoznawalną. Klientom i rekruterom pomaga to odnaleźć Cię w tłumie, a znajomym polecić Cię na nieobsadzone stanowiska lub ciekawe projekty. Możesz kształtować dzięki LinkedInowi swój wizerunek, a także podglądać etapy kariery osób, którym udało się dużo w Twojej branży osiągnąć./ Joanna Tomala
Obecnie, obok właśnie strony internetowej, jest to najlepsza dostępna forma prezentowania swojego biznesowego profilu i osobowości, oraz podtrzymywania towarzysko-biznesowych kontaktów. /Małgorzata Kwiecień
Potencjalni zleceniodawcy często chcą dowiedzieć się coś więcej o usługodawcy, z którym rozważają współpracę. Dlatego warto samemu od czasu do czasu się wygooglować. Sama sobie możesz odpowiedzieć na pytanie, co zobaczą na Twój temat. Co więcej, sama możesz to sobie wykreować. To się dopiero nazywa kreowanie swojej przyszłości i rzeczywistości! / Marta Gadzińska
Wizytówki stały się passe. Dzisiaj coraz więcej osób poznaje się i odszukuje się korzystając właśnie z Linkedin.
Dzięki LinkedIn możesz dać się poznać swojemu klientowi. Platforma daje przestrzeń do pokazania co robisz zawodowo, jakie efekty wnosisz dla klientów oraz jakimi wartościami kierujesz się w pracy. W ten sposób potencjalny klient jeszcze przed nawiązaniem relacji biznesowej może poznać Ciebie i sprawdzić czy “nadajecie na tych samych falach”. Nawiązanie relacji na LinkedIn jest lepsze niż wymiana wizytówkami na spotkaniu. Wizytówkę łatwo zgubić a relację online łatwo rozwijać poprzez komentowanie postów oraz wiadomości in mail. / Kaja Prystupa-Rządca
Profil LinkedIn to wspaniały sposób na to, żeby dać się poznać – rekruterom, klientom, mentorom, a także osobom, które mają podobne do nas cele i strategie. LinkedIn to kopalnia wartościowych kontaktów! Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn zadziała jak landing page na stronie internetowej – jasno pokaże odwiedzającym, kim jesteśmy, a także jakie korzyści można odnieść ze współpracy z nami. Ponadto profil na LinkedIn dobrze pozycjonuje się w wyszukiwarce Google. Warto więc mieć w nagłówku i profilu słowa kluczowe, dzięki którym potencjalni klienci lub pracodawcy będą mogli nas znaleźć. / Timea Balajcza
Mentorki i członkinie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet zauwazają także, że Linkedin daje możliwość rozwoju i zdobywania nowej wiedzy.
Dbam o swoją markę osobistą, ale również dzielę się wiedzą i doświadczeniem. LinkedIn to również dla mnie najwygodniejszy sposób profesjonalnej komunikacji. Wielokrotnie umawiam się dzięki temu na spotkania biznesowe oraz dowiaduję się o różnych ciekawych wydarzeniach./ Barbara Gruszecka
Profil Linkedin warto mieć z kilku powodów. Powiem o swoim osobistym doświadczeniu. Traktuję LinkedIn jako platformę biznesową, która daje szansę na wyjście poza pewne ramy, dając tym samym szanse na skorzystanie z nowych możliwości. Pozwala również śledzić trendy branżowe, skorzystać z eksperckiej wiedzy i doświadczeń innych. Budować markę osobistą, korzystać z szansy na networking. To właśnie przez Linkedin znalazłam SPK: wiedza, wsparcie, współpraca – te słowa, zyskały kilkakrotne na znaczeniu! Oczywiście wszystko zależy od naszego podejścia, jeśli potraktujemy LI jako szansę, nasze działanie podąży również w tym kierunku. / Beata Sikorska
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieliły się członkinie i mentorki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet (kolejność alfabetyczna):
Autorki są mentorkami w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, który jest realizowany w ramach programu Biznes w Kobiecych Rękach finansowanego przez Citi Foundation i Fundację Citi Handlowy.
Sprawdź, jak możesz zostać członkinią Sieci Przedsiębiorczych i jakie korzyści na Ciebie czekają w naszej Sieci. Jeśli i Ty szukasz możliwości promowania Twojego biznesu – sprawdź nasz format Business Mixer.
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.