Ułatwienia dostępu

4 podcasty dla odważnych przedsiębiorczyń

Przedsiębiorczyni nigdy nie ma dużo czasu, ale za to ciągle czuje głód wiedzy. Jak to połączyć? Oczywiście słuchając podcastów. Jakich? Zapytaliśmy o to uczestniczki Programu Biznes w Kobiecych Rękach!
NPA_7851

 

 

  • Mała Wielka Firma, Marek Jankowski  –  podcast o biznesie dla przedsiębiorców. Pojawiają się w nim takie tematy, jak: produktywność, sprzedaż, zarządzanie, online marketing, content marketing, marka osobista, zakładanie firmy, skalowanie działalności, zatrudnianie pracowników, obsługa klienta, budowanie marki, tworzenie kursów online, organizacja pracy itp.

 

  • MamStartup Podcast –  wywiady z inwestorami, funduszami VC, founderami startupów i ludźmi biznesu.

 

  • Forbes Women Polska – Aleksandra Karasińska rozmawia z wyjątkowymi kobietami o pracy, karierze, pieniądzach, celach jakie stawiają sobie kobiety i o tym, co w osiąganiu tych celów pomaga. Bohaterki podcastu to kobiety, które są wzorem, wytyczają nowe drogi, przełamują stereotypy: liderki biznesu, wybitne postaci nauki czy sztuki.

 

  • Nagłowska na głos – podcast o rozwoju osobistym, o szukaniu swojej drogi do szczęśliwego życia. Dla tych, którzy chcą mieć poczucie, że panują nad swoim życiem i są gotowi wziąć za nie odpowiedzialność.

 

 

Swoimi inspiracjami podzieliły się uczestniczki Programu Biznes w Kobiecych Rękach: 

 

Biznes w Kobiecych Rękach (BWKR) jest autorskim projektem Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, który zajął pierwsze miejsce w konkursie Central European Startup Awards 2018 w kategorii Best accelerator or incubator. Program jest realizowany przy wsparciu finansowym Citi Foundation w Nowym Jorku oraz wsparciu merytorycznym Fundacji Citi Handlowy im. L. Kronenberga. Jeśli chcesz dostać informacje o kolejnej rekrutacji – zostaw nam swoje dane! 

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Planner przedsiębiorczej kobiety
Planner przedsiębiorczej kobiety został stworzony dla przedsiębiorczyń od przedsiębiorczyń. Zawiera...
Cena:
100.00 
Niezniszczalne - K. Ratajczyk
Potrzebujesz inspiracji i motywacji do działania? Niezniszczalne to 11 wywiadów...
Cena:
50.00 
Jak mówić o sobie dobrze A. Więcka
Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie...
Cena:
50.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Produkt cyfrowy
Program mentoringowy dla kobiet - opłata wpisowa
Program mentoringowy dla młodych kobiet to wyjątkowa okazja, by zyskać...
Cena:
369.00 
Produkt cyfrowy
Akredytowany Kurs Podstawy Coachingu online – poziom 1
Akredytowany Kurs Podstawy Coachingu Online to 6-tygodniowy program rozwojowy oparty...
Cena:
4,243.50 
Wydarzenia
Spotkanie Klubu Mentorek - Winomalowanie. Kreatywny wieczór przy winie
10.04.2025 (czwartek). Zapraszamy  na wyjątkowe spotkanie, które łączy w sobie...
Cena:
59.00 
Produkt cyfrowy
Opłata wpisowa - program Next 2024/2025
Opłata wpisowa dla Uczestniczek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji. Program...
Cena:
865.00 
Polecamy przeczytać:
A może rzucić wszystko, wyjechać w góry i założyć własny biznes?
O korzystaniu z pojawiających się możliwości, szukaniu wiedzy w niespodziewanych miejscach oraz o kobiecym wsparciu, opowiada Ewa Tarczoń, absolwentka programu Biznes w Kobiecych Rękach i założycielka Farmy Podkarpackiej
Jak zbudować markę, która odnosi sukces, zachowując autentyczność i wartości?
Za każdą silną marką stoi historia – pełna pasji, wyzwań i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Twórczynie Balagan udowadniają, że można połączyć artystyczną wizję z biznesową strategią, a etyka i zrównoważony rozwój mogą iść w parze z komercyjnym sukcesem. Agata Matlak Lutyk opowiada o budowaniu sieci kontaktów, trudnościach na początku drogi, łączeniu wielu ról i wartościach, które od początku kształtowały tę markę. To inspirująca lekcja dla każdej przedsiębiorczej kobiety, która marzy o własnym biznesie.
Jak promować swoje usługi? Poznaj podpowiedzi przedsiębiorczych kobiet!
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, promowanie swoich usług jest kluczowym elementem sukcesu, zwłaszcza dla przedsiębiorczych kobiet. Skuteczna strategia marketingowa pozwala wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć lojalnych klientów. Jak zatem skutecznie promować swoje usługi?
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty