Myśląc o opracowaniu i kierowaniu innowacji na ścieżkę komercyjną, sięgajmy po książki o rozwoju produktów w danej branży, o tym, jakie są trendy dominujące w naszym sektorze, o procesach sprzedaży, ale też o tym jak myślą klienci. – radzi Izabela Kozakiewicz Redaktor Naczelna reach4.biz
A jeśli już wprowadzasz innowacje w swoich działaniach, zgłoś się do XIV edycji konkursu Innowator Mazowsza, w którym do wygrania jest nawet 30 000 zł. Już dziś wypełnij formularz online w ramach wybranej przez Ciebie kategorii:
???? Innowacyjna Firma
Więcej o konkursie znajdziesz na stronie https://innowacyjni.mazovia.pl.
Myślę, że jest wiele książek, narzędzi i podcastów, które mają dużą wartość, a jednocześnie nie ma uniwersalnej pozycji, która przemówi do wszystkich. Dobrą inspiracją na początek może być chociażby książka Waltera Isaacsona „Innowatorzy” czy „Steve Jobs”. Jeżeli chcesz być innowatorem, często musisz być też liderem. Odnośnie tej roli polecam zaś „Najtrudniejsze w tym, co trudne” Bena Horowitza, który zwraca uwagę na to, że prowadzenie firmy to naprawdę trudne zadanie, wymagające podejmowania trudnych decyzji. Z tym wszystkim musi się niestety zmierzyć także innowator.
Z książek o innowacjach polecam „Stulecie chirurgów” Jürgena Thorwalda, a pozostając w tej tematyce również serial „The Knick”. Z książek o innowacjach w tematyce optycznej mogę polecić „Odyseję laserową” Theodor H. Maiman, wyd. PWN.
Polecam czytać jak najwięcej, jak najszerzej. Nie dam tutaj jednej, dwóch czy TOP3 pozycji dla innowatora. Innowacje są niczym innym jak najlepszą z możliwych odpowiedzią na potrzeby klientów, użytkowników. Tutaj ważny jest sam produkt, jego specyfika, ale też zrozumienie użytkownika, ostatecznego beneficjenta, a czasem interesów płatnika. Myśląc o opracowaniu i kierowaniu innowacji na ścieżkę komercyjną, sięgajmy po książki o rozwoju produktów w danej branży, o tym, jakie są trendy dominujące w naszym sektorze, o procesach sprzedaży, ale też o tym jak myślą klienci. Przydają się książki twarde, o procesach zarządzania produkcją czy sprzedażą, ale też te o behawioralnej stronie decyzji klienta. Im sięgamy po więcej różnych książek, tym mamy szerszą perspektywę i tym łatwiej wybierać lektury, które będą pomocne.
Photo by Clay Banks on Unsplash
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.