Zapytałyśmy mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, które są także członkiniami naszej Sieci i są aktywne na portalu LinkedIn, jak stworzyć swój nagłówek i na co one zwracają przede wszystkim uwagę, kiedy wypełniają tę część swojego profilu, lub kiedy przeglądają profile innych.
Nagłówek na LinkedInie to ta część, która jest połączona z Twoim imieniem i nazwiskiem. Co bardzo istotne – to, co tam wpiszesz może wpłynąć na Twoje lepsze dotarcie do nowych odbiorczyń i odbiorców, ponieważ frazy umieszczone w nagłówku spowodują wyświetlanie Twojego profilu, kiedy ktoś wpisze je w wyszukiwarce platformy.
Tu powinny się pojawić słowa/frazy klucze dotyczące naszej roli zawodowej (dotyczy osób, które pracują u kogoś). Może być ich kilka bliskoznacznych, tak abyśmy byli łatwiej wyszukiwani poprzez wyszukiwarkę. Jeśli jesteśmy przedsiębiorcami można oprócz roli zawodowej lub zamiast napisać hasłowo w czym pomagamy naszym klientom np. “Wspieram przedsiębiorców w rozwoju mediów społecznościowych”./ Barbara Gruszecka
Zwróć uwagę na słowa kluczowe, które Cię opisują. To w czym jesteś dobra i mocna i co chcesz dalej rozwijać i robić. Jeśli nie masz samodzielnie stworzonego nagłówka zawodowego to zobaczysz, że LinkedIn stworzył go dla Ciebie poprzez skopiowanie Tytułu Twojego ostatniego stanowiska z sekcji Doświadczenie./ Joanna Tomala
LinkedIn to platforma, która ma służyć wymianie wiedzy, doświadczeń, ale także znajdowaniu osób, z którymi na różnych płaszczyznach możemy współpracować. Jeśli za jej pomocą chcesz znaleźć klientów, lub dotrzeć do nowych pracodawców, musisz sprawić, żeby Twój profil stał się lepiej widoczny.
Dla mnie ważna jest kolejność zamieszanych haseł i jak największa różnorodność. Często występujemy w życiu w wielu rolach i myślę, że warto to podkreślić./ Nadia Bouacid
Słowa hasła – kluczowe obszary. Jak teaser. Zawsze można się dopytać. Zbiór obcojęzycznych słów, których nie rozumiem zniechęca./ Marta Gadzińska
Najlepiej ująć tu kilka słów kluczy, które najlepiej Cię opisują. Inną ciekawą formą jest wpisanie swojego hasła lub stanowiska – ale nie takiego zwykłego, jak z wizytówki, a bardziej takiego obrazującego, jak postrzegasz swoją rolę./ Diana Żochowska
Obszar specjalizacji i ekspertyzy wyrażony w słowach kluczach./ Justyna Skorupska
Nagłówek to całe 220 znaków, które “chodzi za nami” cały czas. Nasze imię i nazwisko pojawia się bowiem na LinkedIn zawsze w jego towarzystwie. Standardowo w nagłówku umieszczamy stanowisko lub obietnicę, jaką składamy naszym klientom. Może tu również pojawić się adres strony internetowej, hashtagi, które promujemy, czy nawet cytat. Z perspektywy budowania SEO na LinkedIn warto pamiętać, że nagłówek to jedna z trzech głównych sekcji, gdzie warto umieścić swoje słowa kluczowe./ Agata Rybarska
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieliły się członkinie i mentorki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet (kolejność alfabetyczna):
Autorki są mentorkami w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, który jest realizowany w ramach programu Biznes w Kobiecych Rękach finansowanego przez Citi Foundation i Fundację Citi Handlowy.
Sprawdź, jak możesz zostać członkinią Sieci Przedsiębiorczych i jakie korzyści na Ciebie czekają w naszej Sieci. Jeśli i Ty szukasz możliwości promowania Twojego biznesu – sprawdź nasz format Business Mixer.
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.