Nagłówek na LinkedIn - kilka słów o ogromnym znaczeniu - Sieć Przedsiębiorczych Kobiet

Nagłówek na LinkedIn - kilka słów o ogromnym znaczeniu

Profil na LinkedIn daje całkiem sporo możliwości. Dobrze skonfigurowany daje ich jeszcze więcej. Dowiedz się, co zrobić, aby Twój profil był lepiej wyszukiwany!
NPA_2912

Zapytałyśmy mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, które są także członkiniami naszej Sieci i są aktywne na portalu LinkedIn, jak stworzyć swój nagłówek i na co one zwracają przede wszystkim uwagę, kiedy wypełniają tę część swojego profilu, lub kiedy przeglądają profile innych.

 

Nie tylko nazwisko się liczy

Nagłówek na LinkedInie to ta część, która jest połączona z Twoim imieniem i nazwiskiem. Co bardzo istotne – to, co tam wpiszesz może wpłynąć na Twoje lepsze dotarcie do nowych odbiorczyń i odbiorców, ponieważ frazy umieszczone w nagłówku spowodują wyświetlanie Twojego profilu, kiedy ktoś wpisze je w wyszukiwarce platformy. 

Tu powinny się pojawić słowa/frazy klucze dotyczące naszej roli zawodowej (dotyczy osób, które pracują u kogoś). Może być ich kilka bliskoznacznych, tak abyśmy byli łatwiej wyszukiwani poprzez wyszukiwarkę. Jeśli jesteśmy przedsiębiorcami można oprócz roli zawodowej lub zamiast napisać hasłowo w czym pomagamy naszym klientom np. “Wspieram przedsiębiorców w rozwoju mediów społecznościowych”./ Barbara Gruszecka

Zwróć uwagę na słowa kluczowe, które Cię opisują. To w czym jesteś dobra i mocna i co chcesz dalej rozwijać i robić. Jeśli nie masz samodzielnie stworzonego nagłówka zawodowego to zobaczysz, że LinkedIn stworzył go dla Ciebie poprzez skopiowanie Tytułu Twojego ostatniego stanowiska z sekcji Doświadczenie./ Joanna Tomala

 

Pokaż siebie w kilku słowach

LinkedIn to platforma, która ma służyć wymianie wiedzy, doświadczeń, ale także znajdowaniu osób, z którymi na różnych płaszczyznach możemy współpracować. Jeśli za jej pomocą chcesz znaleźć klientów, lub dotrzeć do nowych pracodawców, musisz sprawić, żeby Twój profil stał się lepiej widoczny.

Dla mnie ważna jest kolejność zamieszanych haseł i jak największa różnorodność. Często występujemy w życiu w wielu rolach i myślę, że warto to podkreślić./ Nadia Bouacid

Słowa hasła – kluczowe obszary. Jak teaser. Zawsze można się dopytać. Zbiór obcojęzycznych słów, których nie rozumiem zniechęca./ Marta Gadzińska

Najlepiej ująć tu kilka słów kluczy, które najlepiej Cię opisują. Inną ciekawą formą jest wpisanie swojego hasła lub stanowiska – ale nie takiego zwykłego, jak z wizytówki, a bardziej takiego obrazującego, jak postrzegasz swoją rolę./ Diana Żochowska

Obszar specjalizacji i ekspertyzy wyrażony w słowach kluczach./ Justyna Skorupska

 

To właśnie mnie szukasz

Nagłówek to całe 220 znaków, które “chodzi za nami” cały czas. Nasze imię i nazwisko pojawia się bowiem na LinkedIn zawsze w jego towarzystwie. Standardowo w nagłówku umieszczamy stanowisko lub obietnicę, jaką składamy naszym klientom. Może tu również pojawić się adres strony internetowej, hashtagi, które promujemy, czy nawet cytat. Z perspektywy budowania SEO na LinkedIn warto pamiętać, że nagłówek to jedna z trzech głównych sekcji, gdzie warto umieścić swoje słowa kluczowe./ Agata Rybarska

 

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieliły się członkinie i mentorki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet (kolejność alfabetyczna): 

 

Autorki są mentorkami w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, który jest realizowany w ramach programu Biznes w Kobiecych Rękach finansowanego przez Citi Foundation i Fundację Citi Handlowy.

Chcesz dzielić się wiedzą? Zostań członkinią Sieci Przedsiębiorczych Kobiet!

Sprawdź, jak możesz zostać członkinią Sieci Przedsiębiorczych i jakie korzyści na Ciebie czekają w naszej Sieci. Jeśli i Ty szukasz możliwości promowania Twojego biznesu  – sprawdź nasz format Business Mixer.   

 

 

 

 

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Klub Black Swan Prestige
Black Swan Prestige to inicjatywa tworząca nowoczesne środowisko współpracy dla...
Cena:
3,600.00 
Jak mówić o sobie dobrze A. Więcka
Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie...
Cena:
50.00 
Planner przedsiębiorczej kobiety
Planner przedsiębiorczej kobiety został stworzony dla przedsiębiorczyń od przedsiębiorczyń. Zawiera...
Cena:
100.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
84. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
02.10.23 I godz. 9.00  Wielki powrót cieszącego się ogromnym powodzeniem...
Cena:
159.00 
Wydarzenia
Koktajl Liderek
28.09.23  Zapraszamy na Koktajl Liderek. Spotykamy się, aby wymienić się...
Cena:
400.00 
Członkostwo
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
Członkostwo
Klub Black Swan Prestige
Black Swan Prestige to inicjatywa tworząca nowoczesne środowisko współpracy dla...
Cena:
3,600.00 
Polecamy przeczytać:
5 podcastów, które warto przesłuchać
Popularność podcastów w ostatnich latach diametralnie wzrosła. Nic dziwnego. Jest to bardzo wygodna i przystępna forma pozyskiwania informacji i dzielenia się wiedzą, a w dodatku może ich słuchać każdy. Wystarczy mieć ze sobą telefon i słuchawki, aby móc korzystać z darmowych zasobów internetu. W przeciwieństwie do czytania książek, podcasty, podobnie jak audiobooki możemy słuchać podczas wykonywania innych czynności, nie tracąc przy tym czasu. Baza podcastów jest ogromna i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.
Edyta Morwińska, Pilates
Marka Pantene stworzyła Fundusz Power of Us chcąc wesprzeć kobiety prowadzące małe przedsiębiorstwa w Polsce. Dzięki współpracy Sieci Przedsiębiorczych Kobiet i Pantene powstał nowy projekt pod nazwą “Pantene – Power of Us”, który jest stworzony dla kobiet prowadzących swoją własną firmę, które w okresie kryzysu związanego z COVID-19 wprowadziły do swoich firm nowe rozwiązania, innowacyjne narzędzia, dzięki czemu ich firmy przetrwały i z sukcesem funkcjonują.
Przełamujmy tabu mówiąc o sobie dobrze!
Akcja Menstruacja to Fundacja, która swoje działania skupia na walce z ubóstwem menstruacyjnym, przełamywaniu tabu oraz edukacji. Czy wiecie, że zwykła podpaska to wciąż dla wielu osób produkt luksusowy? W Polsce aż 39% kobiet z ubogich domów musiało zrezygnować z zakupu produktów menstruacyjnych na rzecz innych domowych wydatków
0
Your Cart is empty!

It looks like you haven't added any items to your cart yet.

Browse Products