Nagłówek na LinkedIn - kilka słów o ogromnym znaczeniu

Profil na LinkedIn daje całkiem sporo możliwości. Dobrze skonfigurowany daje ich jeszcze więcej. Dowiedz się, co zrobić, aby Twój profil był lepiej wyszukiwany!
NPA_2912

Zapytałyśmy mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, które są także członkiniami naszej Sieci i są aktywne na portalu LinkedIn, jak stworzyć swój nagłówek i na co one zwracają przede wszystkim uwagę, kiedy wypełniają tę część swojego profilu, lub kiedy przeglądają profile innych.

 

Nie tylko nazwisko się liczy

Nagłówek na LinkedInie to ta część, która jest połączona z Twoim imieniem i nazwiskiem. Co bardzo istotne – to, co tam wpiszesz może wpłynąć na Twoje lepsze dotarcie do nowych odbiorczyń i odbiorców, ponieważ frazy umieszczone w nagłówku spowodują wyświetlanie Twojego profilu, kiedy ktoś wpisze je w wyszukiwarce platformy. 

Tu powinny się pojawić słowa/frazy klucze dotyczące naszej roli zawodowej (dotyczy osób, które pracują u kogoś). Może być ich kilka bliskoznacznych, tak abyśmy byli łatwiej wyszukiwani poprzez wyszukiwarkę. Jeśli jesteśmy przedsiębiorcami można oprócz roli zawodowej lub zamiast napisać hasłowo w czym pomagamy naszym klientom np. “Wspieram przedsiębiorców w rozwoju mediów społecznościowych”./ Barbara Gruszecka

Zwróć uwagę na słowa kluczowe, które Cię opisują. To w czym jesteś dobra i mocna i co chcesz dalej rozwijać i robić. Jeśli nie masz samodzielnie stworzonego nagłówka zawodowego to zobaczysz, że LinkedIn stworzył go dla Ciebie poprzez skopiowanie Tytułu Twojego ostatniego stanowiska z sekcji Doświadczenie./ Joanna Tomala

 

Pokaż siebie w kilku słowach

LinkedIn to platforma, która ma służyć wymianie wiedzy, doświadczeń, ale także znajdowaniu osób, z którymi na różnych płaszczyznach możemy współpracować. Jeśli za jej pomocą chcesz znaleźć klientów, lub dotrzeć do nowych pracodawców, musisz sprawić, żeby Twój profil stał się lepiej widoczny.

Dla mnie ważna jest kolejność zamieszanych haseł i jak największa różnorodność. Często występujemy w życiu w wielu rolach i myślę, że warto to podkreślić./ Nadia Bouacid

Słowa hasła – kluczowe obszary. Jak teaser. Zawsze można się dopytać. Zbiór obcojęzycznych słów, których nie rozumiem zniechęca./ Marta Gadzińska

Najlepiej ująć tu kilka słów kluczy, które najlepiej Cię opisują. Inną ciekawą formą jest wpisanie swojego hasła lub stanowiska – ale nie takiego zwykłego, jak z wizytówki, a bardziej takiego obrazującego, jak postrzegasz swoją rolę./ Diana Żochowska

Obszar specjalizacji i ekspertyzy wyrażony w słowach kluczach./ Justyna Skorupska

 

To właśnie mnie szukasz

Nagłówek to całe 220 znaków, które “chodzi za nami” cały czas. Nasze imię i nazwisko pojawia się bowiem na LinkedIn zawsze w jego towarzystwie. Standardowo w nagłówku umieszczamy stanowisko lub obietnicę, jaką składamy naszym klientom. Może tu również pojawić się adres strony internetowej, hashtagi, które promujemy, czy nawet cytat. Z perspektywy budowania SEO na LinkedIn warto pamiętać, że nagłówek to jedna z trzech głównych sekcji, gdzie warto umieścić swoje słowa kluczowe./ Agata Rybarska

 

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieliły się członkinie i mentorki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet (kolejność alfabetyczna): 

 

Autorki są mentorkami w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, który jest realizowany w ramach programu Biznes w Kobiecych Rękach finansowanego przez Citi Foundation i Fundację Citi Handlowy.

Chcesz dzielić się wiedzą? Zostań członkinią Sieci Przedsiębiorczych Kobiet!

Sprawdź, jak możesz zostać członkinią Sieci Przedsiębiorczych i jakie korzyści na Ciebie czekają w naszej Sieci. Jeśli i Ty szukasz możliwości promowania Twojego biznesu  – sprawdź nasz format Business Mixer.   

 

 

 

 

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Roczne członkostwo w Klubie Black Swan Prestige
Klub Black Swan Prestige to ekskluzywna społeczność doświadczonych kobiet sukcesu,...
Cena:
3,900.00  dla rok
90. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
08.11.2024; godz. 9.00 Spotkanie networkingowe. Rano, przy pysznej kawie i...
Cena:
159.00 
Planner przedsiębiorczej kobiety
Planner przedsiębiorczej kobiety został stworzony dla przedsiębiorczyń od przedsiębiorczyń. Zawiera...
Cena:
100.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
90. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
08.11.2024; godz. 9.00 Spotkanie networkingowe. Rano, przy pysznej kawie i...
Cena:
159.00 
Klub Mentorek
Program szkoleniowy online Klubu Mentorek - nowe Mentorki
Dla kogo? Dla Mentorek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji i...
Cena:
3,075.00 
Klub Mentorek
Program szkoleniowy online dla Klubu Mentorek - kontynuacja
Dla kogo? Dla Mentorek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji, brały...
Cena:
600.00 
Członkostwo
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
Polecamy przeczytać:
Biznes lubi wolność, finezję i ryzyko
O spełnianiu marzeń, pokonywaniu strachu i poruszaniu się na „scenie biznesu” opowiada Dorota Olech, absolwentka programu Biznes w Kobiecych Rękach i założycielka firmy Saxofonika
Wszystko zaczyna się od decyzji, bo to ona jest najtrudniejsza
Od 10 lat działa w marketingu, a zaczęło się od bloga lifestyle. Teraz łączy swoją pasję do marketingu z prowadzeniem własnej firmy. Patrycja Bończewska wciąż wdraża nowe rozwiązania i nie boi się nowych technologii. Ambitna Marka to nie jej pierwsza firma, którą zarządza, ale to właśnie ona była tworzona i rozwijana w programie Biznes w Kobiecych Rękach przez ostatnie miesiące. Zobaczcie co w wywiadzie radzi przyszłym przedsiębiorczyniom
Mamo, nie poświęcaj swojej energii firmie, która cię nie szanuje
Mamy wracające na rynek pracy mierzą się z wieloma wyzwaniami, lękami i niepewnościami. Jako Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet wspieramy kobiety w tym wyjątkowym okresie życia realizując program „Mama – Warszawianka na rynku pracy. Wsparcie kobiet zagrożonych lub dotkniętych problemem uzależnienia od alkoholu.” Pragnąc lepiej poznać wyzwania mam zapytałyśmy uczestniczki obecnej edycji programu o ich odczucia, lęki doświadczenia i rady dla innych mam.
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty