Ułatwienia dostępu

Szkolenia SkillShare we współpracy z agencją Social Media Now

[:pl]elena-koycheva-yJwbvWmJs5M-unsplash[:]

Edukacja i wspieranie kobiet na ich biznesowych drogach jest dla nas kluczowe. Dlatego jednym z naszych programów są praktyczne szkolenia Skillshare. Dotykają one różnych obszarów prowadzenia biznesu: od negocjacji przez tworzenie modeli biznesowych po marketing. Dzisiaj opowiemy Wam o ostatnim z wymienionych.

W październiku rozpoczęłyśmy współpracę z agencją Social Media Now, która specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych. Ponadto SMN jest organizatorem szkoleń stacjonarnych i on-linowych oraz konferencji dotyczących mediów społecznościowych. Ich szkolenia prowadzą praktycy, dzięki czemu zdobyta wiedza jest od razu gotowa do wdrożenia.

Wspólnie organizujemy następujące wydarzenia:

Dzień Social Media: Reklama na Facebooku i Instagramie – 27 listopada

  1. STRATEGIA: Jak zaplanować działania, żeby Facebook & Instagram przynosiły maksymalne korzyści. Plan na 2020. 2. CONTENT: Kreacje, treści, content. Jakie posty, przyciągają, angażują, a jakie sprzedają. Najnowsze doświadczenia.
  2. REKLAMA: Płatne kampanie na FB i IG, czyli wszystko co trzeba obecnie wiedzieć o celach, grupach i formatach reklamowych.
  3. ANALIZA: Mierzenie efektów w działaniach wizerunkowych i w działaniach sprzedażowych. Jak robić to dobrze.

Dzień Social Media: Psychologia w mediach społecznościowych – 16 grudnia

  1. AUTENTYCZNOŚĆ – Autentyczność, a budowanie marki w social mediach – jak to pogodzić?
  2. ZAANGAŻOWANIE – Jakie posty angażują najlepiej i dlaczego często są to kotki? (z punktu widzenia neuronauki i endokrynologii) oraz co na to poradzić.
  3. KOMUNIKACJA – Jak zbudować Personę i lepiej zrozumieć swoją grupę docelową?
  4. EMOCJE I KRYTYKA – Czy wszystkie emocje są dobre w social media? Czy warto je wywoływać i jak robić to dobrze? Jak radzić sobie z krytyką i z własnymi emocjami w tym kontekście?
  5. WORK-LIFE BALANCE – FOMO, Czyli dlaczego przeraża nas wizja rozładowanego telefonu i czy wszystkie kryzysy w social mediach muszą wybuchać w weekendy?

Dzień Social Media: Strategia w mediach społecznościowych – 24 stycznia

  1. Czym jest strategia marketingowa, a czym nie jest? Komunikacja w social mediach, a strategia komunikacji marki (o sytuacji, kiedy „nagina się” tradycyjnie postrzeganą markę do odbiorcy social media – za i przeciw).
  2. Strategia w social media?! Dlaczego stare mury muszą runąć. Kluczowe elementy strategii w social media (o podejściu, w którym słowo „strategia” jest zarezerwowane tylko dla strategi marketingowej i dlaczego social media też wymagają planu działania).
  3. Dlaczego na social media świat się nie kończy i warto myśleć systemowo o marce, jej pozycjonowaniu, komunikacji oraz wszystkich ważnych dla marki kanałach marketingowych?
  4. Czy strategia musi bazować na “autentyczności”? A może w social media nie można być autentycznym, wszystko jest kreacją a „bądź autentyczny” to „skok na kasę” konsultantów od strategii?
  5. Prywatność będzie nową walutą. Jak pogodzić strategię social media z coraz większym dążeniem naszych użytkowników do chronienia swojej prywatności?

Dla Kobiet Sieci przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy. Wpisując hasło: „DSM_Fundacja_2019” otrzymujcie 5 procent zniżki.

 

Wszystkie wydarzenia odbędą się w pierwszym kobiecym co-creatingu w Polsce – Brain Embassy.

Serdecznie zapraszamy!

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Roczne członkostwo w Klubie Black Swan Prestige
Klub Black Swan Prestige to ekskluzywna społeczność doświadczonych kobiet sukcesu,...
Cena:
3,900.00  dla rok
Jak mówić o sobie dobrze A. Więcka
Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie...
Cena:
50.00 
Akredytowany Kurs Podstawy Coachingu online – poziom 1
Akredytowany Kurs Podstawy Coachingu Online to 6-tygodniowy program rozwojowy oparty...
Cena:
4,243.50 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
XXII Konferencja Be Future Ready
21.05.2025. XXII Konferencja Be Future Ready. Odkryj, jak technologia, networking...
Cena:
445.00 560.00 

Wybierz opcje This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

Produkt cyfrowy
Program mentoringowy dla kobiet - opłata wpisowa
Program mentoringowy dla młodych kobiet to wyjątkowa okazja, by zyskać...
Cena:
369.00 
Produkt cyfrowy
Akredytowany Kurs Podstawy Coachingu online – poziom 1
Akredytowany Kurs Podstawy Coachingu Online to 6-tygodniowy program rozwojowy oparty...
Cena:
4,243.50 
Wydarzenia
Spotkanie Klubu Mentorek - Winomalowanie. Kreatywny wieczór przy winie
10.04.2025 (czwartek). Zapraszamy  na wyjątkowe spotkanie, które łączy w sobie...
Cena:
59.00 
Polecamy przeczytać:
Przedsiębiorcza kobieta na Linkedin - projekty
Chcesz dodać projekt do swojego konta na Linkedin? Podpowiemy Ci krok po kroku, jak to zrobić!
3 sposoby na...nowe współprace
Zastanawiasz się, jak poszukiwać ciekawych współprac i sprawdzonych podwykonawców? Swoimi radami dzieli się Paulina Kołodziejak-Łaska - Digital Manager w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.
Zależy mi, aby kobiety czuły się pewne i odważne
Kamila Socińska, twórczyni marki Wherever i uczestniczka IX edycji programu Biznes w Kobiecych Rękach dzieli się swoimi przemyśleniami dotyczącymi prowadzenia własnej marki i udziału w programie.
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty