Ułatwienia dostępu

Szkolenia SkillShare we współpracy z agencją Social Media Now

[:pl]elena-koycheva-yJwbvWmJs5M-unsplash[:]

Edukacja i wspieranie kobiet na ich biznesowych drogach jest dla nas kluczowe. Dlatego jednym z naszych programów są praktyczne szkolenia Skillshare. Dotykają one różnych obszarów prowadzenia biznesu: od negocjacji przez tworzenie modeli biznesowych po marketing. Dzisiaj opowiemy Wam o ostatnim z wymienionych.

W październiku rozpoczęłyśmy współpracę z agencją Social Media Now, która specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych. Ponadto SMN jest organizatorem szkoleń stacjonarnych i on-linowych oraz konferencji dotyczących mediów społecznościowych. Ich szkolenia prowadzą praktycy, dzięki czemu zdobyta wiedza jest od razu gotowa do wdrożenia.

Wspólnie organizujemy następujące wydarzenia:

Dzień Social Media: Reklama na Facebooku i Instagramie – 27 listopada

  1. STRATEGIA: Jak zaplanować działania, żeby Facebook & Instagram przynosiły maksymalne korzyści. Plan na 2020. 2. CONTENT: Kreacje, treści, content. Jakie posty, przyciągają, angażują, a jakie sprzedają. Najnowsze doświadczenia.
  2. REKLAMA: Płatne kampanie na FB i IG, czyli wszystko co trzeba obecnie wiedzieć o celach, grupach i formatach reklamowych.
  3. ANALIZA: Mierzenie efektów w działaniach wizerunkowych i w działaniach sprzedażowych. Jak robić to dobrze.

Dzień Social Media: Psychologia w mediach społecznościowych – 16 grudnia

  1. AUTENTYCZNOŚĆ – Autentyczność, a budowanie marki w social mediach – jak to pogodzić?
  2. ZAANGAŻOWANIE – Jakie posty angażują najlepiej i dlaczego często są to kotki? (z punktu widzenia neuronauki i endokrynologii) oraz co na to poradzić.
  3. KOMUNIKACJA – Jak zbudować Personę i lepiej zrozumieć swoją grupę docelową?
  4. EMOCJE I KRYTYKA – Czy wszystkie emocje są dobre w social media? Czy warto je wywoływać i jak robić to dobrze? Jak radzić sobie z krytyką i z własnymi emocjami w tym kontekście?
  5. WORK-LIFE BALANCE – FOMO, Czyli dlaczego przeraża nas wizja rozładowanego telefonu i czy wszystkie kryzysy w social mediach muszą wybuchać w weekendy?

Dzień Social Media: Strategia w mediach społecznościowych – 24 stycznia

  1. Czym jest strategia marketingowa, a czym nie jest? Komunikacja w social mediach, a strategia komunikacji marki (o sytuacji, kiedy „nagina się” tradycyjnie postrzeganą markę do odbiorcy social media – za i przeciw).
  2. Strategia w social media?! Dlaczego stare mury muszą runąć. Kluczowe elementy strategii w social media (o podejściu, w którym słowo „strategia” jest zarezerwowane tylko dla strategi marketingowej i dlaczego social media też wymagają planu działania).
  3. Dlaczego na social media świat się nie kończy i warto myśleć systemowo o marce, jej pozycjonowaniu, komunikacji oraz wszystkich ważnych dla marki kanałach marketingowych?
  4. Czy strategia musi bazować na “autentyczności”? A może w social media nie można być autentycznym, wszystko jest kreacją a „bądź autentyczny” to „skok na kasę” konsultantów od strategii?
  5. Prywatność będzie nową walutą. Jak pogodzić strategię social media z coraz większym dążeniem naszych użytkowników do chronienia swojej prywatności?

Dla Kobiet Sieci przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy. Wpisując hasło: „DSM_Fundacja_2019” otrzymujcie 5 procent zniżki.

 

Wszystkie wydarzenia odbędą się w pierwszym kobiecym co-creatingu w Polsce – Brain Embassy.

Serdecznie zapraszamy!

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Jak mówić o sobie dobrze A. Więcka
Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie...
Cena:
50.00 
Akademia Widocznych Liderek- warsztaty masterclass
Czy czujesz, że Twoja wiedza i kompetencje zasługują na to,...
Cena:
1,832.70 
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
96. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
07.11.2025; godzina 9.00.  Szukasz sposobu na nawiązanie wartościowych relacji biznesowych?...
Cena:
159.00 
Produkt cyfrowy
Program Akredytacyjny Mentor Practitioner
Wejdź na wyższy poziom mentoringu! Zdobądź akredytację EMCC Practitioner –...
Cena:
Produkt cyfrowy
Program Akredytacyjny Mentor Foundation
Zapraszamy na Program Akredytacyjny Mentor Foundation – pierwszy w Polsce...
Cena:
Produkt cyfrowy
Akademia Widocznych Liderek- warsztaty masterclass
Czy czujesz, że Twoja wiedza i kompetencje zasługują na to,...
Cena:
1,832.70 
Polecamy przeczytać:
Pierwsze kroki w biznesie
Absolwentki Programu Biznes w Kobiecych Rękach i Mentorki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet odpowiadają na pytanie, jaka jest najważniejsza rada na start dla przedsiębiorczyń.
Mamo, nie poświęcaj swojej energii firmie, która cię nie szanuje
Mamy wracające na rynek pracy mierzą się z wieloma wyzwaniami, lękami i niepewnościami. Jako Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet wspieramy kobiety w tym wyjątkowym okresie życia realizując program „Mama – Warszawianka na rynku pracy. Wsparcie kobiet zagrożonych lub dotkniętych problemem uzależnienia od alkoholu.” Pragnąc lepiej poznać wyzwania mam zapytałyśmy uczestniczki obecnej edycji programu o ich odczucia, lęki doświadczenia i rady dla innych mam.
Szukasz kontrahentki z branży beauty? Poznaj członkinie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet!
Poznaj firmy Członkiń Sieci Przedsiębiorczych z branży beauty - nawiązuj nowe kontakty biznesowe!
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty