Sieć Przedsiębiorczych Kobiet stanowi doskonałe środowisko dla kobiet, które pragną rozwijać swoje firmy i kariery. Program Biznes w Kobiecych Rękach to nasz flagowy program akceleracyjny, w którym otrzymują one wsparcie w procesie zakładania własnej firmy. Uczestniczki poza procesem mentoringowymi i spotkaniami networkingowymi, otrzymują też dostęp do platformy szkoleniowej i materiałów edukacyjnych na tematy przydatne przy starcie swojego biznesu. Program jest realizowany przy wsparciu finansowym Citi Foundation w Nowym Jorku oraz wsparciu merytorycznym Fundacji Citi Handlowy im. L. Kronenberga.
Aby skutecznie promować swoje usługi, warto korzystać z różnych dostępnych metod, które umożliwiają dotarcie do szerokiego grona odbiorców oraz budowanie relacji z klientami. Jeśli zdecydujesz się na promocję online, ważne jest również tworzenie wartościowego contentu, który pokaże Twoją eksperckość i przyciągnie zainteresowanie. Pamiętaj, że strategia promocji powinna być dostosowana do rodzaju oferowanych usług – inne podejście sprawdzi się w przypadku branży kreatywnej, a inne w usługach konsultingowych czy technologicznych.
Myślę, że jest to bardzo mocno zależne od charakteru firmy i usług oraz produktów, jakie oferuje. Nie warto w dzisiejszych czasach omijać internetu i nie wierzyć w jego możliwości sprzedażowe, ale uważam, że warto też budować społeczność swoich klientów offline, wychodząc do nich i dając się poznać. Warto marce nadać twarz i opowiadać swoją marką historię. Aleksandra Zasłona, RUUT – super-app dla kobiet
Analityka może znacząco wspomóc promowanie biznesu poprzez dostarczanie cennych danych na temat zachowań i preferencji klientów. Pozwala na mierzenie efektywności działań marketingowych, co umożliwia ich optymalizację i zwiększenie efektywności sprzedaży. Dzięki analizie trendów i wzorców można lepiej poznawać rynek i precyzyjnie kierować komunikację do najbardziej obiecujących grup odbiorców.
Wszystko zależy od wykonywanej działalności i dostępnych zasobów, polecam każde działania mierzyć i na podstawie danych wybierać te najbardziej efektywne. Katarzyna Chilimoniuk, MoreTalks
Obecność w sieci jest ważna przy promowaniu usług, ponieważ umożliwia dotarcie do szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców, którzy coraz częściej szukają informacji i rekomendacji online. Daje również możliwość interakcji z klientami w czasie rzeczywistym, co zwiększa zaangażowanie i lojalność. Ponadto obecność w sieci buduje wiarygodność i profesjonalny wizerunek firmy, a to jest kluczowe w konkurencyjnym środowisku biznesowym.
Jeśli czujesz, że temat promocji to dla Ciebie z a dużo, warto skorzystać ze wsparcia osoby, która tematem zajmuje się na co dzień – może to być trwała współpraca, ale czasami wystarczy konsultacja, czy szkolenie, podczas którego ustalisz kierunek, w którym na dalszych etapach będziesz mogła już sama podążać.
Forma promocji ściśle zależy od rodzaju biznesu. Najlepiej skorzystać ze współpracy ze specjalistami w tym obszarze. Bożena Hoffman, nauczycielka jogi, oddechu, powrotu do ciała i wielowymiarowej natury
Obejrzyj materiał, który powstał w ramach poprzedniej edycji Programu Biznes w Kobiecych Rękach:
Swoimi doświadczeniami podzieliły się:
Iza Kulesza, Zostań mistrzynią budżetu domowego
Edyta Tomasiak, Młody sportowiec
Sylwia Ćwirko, Yamaluje
Magdalena Rydzewska, 2Eye
Olga Czerwińska, Sygnis
Ewelina Szawlis, PERMITS to Fly
Gosia Tchorzewska, Mentorka, GoTek Rysuje
Dominika Chirek, Clean Beauty / Naturalnie proste
Marta Zięba-Szklarska, Mentorka, Świat Kadr
Małgorzata Kaczorowska, Social Symbiosis
Agnieszka Sawczuk, Filantropea
Copyright 2025 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.