Komunikacja Marketingowa w Modzie - cykl spotkań Aliganza Fashion Agency x VIAMODA

[:pl]image_processing20191106-24628-os53f6[:]

Pracujesz na co dzień w branży kreatywnej, jak fashion czy lifestyle? A może po prostu interesujesz się tymi segmentami lub chcesz związać z nimi swoją karierę? Weź udział w cyklu pierwszych otwartych wykładów o komunikacji marketingowej w modzie, których jesteśmy patronem.

Aliganza Fashion Agency, pierwsza agencja konsultingowa dla marek modowych w Polsce, wyspecjalizowana w obsłudze segmentów fashion i lifestyle z 19-letnim doświadczeniem oraz VIAMODA, uczelnia łącząca profesjonalną wiedzę, praktykę biznesową i kreatywność, zapraszają do udziału w cyklu bezpłatnych spotkań o Komunikacji Marketingowej w Modzie.

Cykl spotkań o Komunikacji Marketingowej w Modzie, powstał w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tą tematyką. W dobie zmieniających się narzędzi i zalewających konsumenta zewsząd informacji, kluczowe staje się takie zarządzanie contentem i jego dystrybucją, by komunikacja marki jak najtrafniej odpowiedziała na potrzeby odbiorcy. Spotkania kierowane są nie tylko do osób pracujących w modzie, ale także w tych branżach pokrewnych, które szukają synergii w powiązaniu swoich produktów lub usług z tymi z rynku fashion.

Cykl spotkań opiera się na kompleksowym programie w obszarze budowania strategii komunikacyjnej w sektorze mody, uwzględniającym aspekty praktyczne. Każdy wykład poprowadzony zostanie przez eksperta z wieloletnim doświadczeniem w tym obszarze, a goście będą mieć możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Cykl Spotkań to wymiana wiedzy, doświadczeń i networking w pozytywnej i kameralnej atmosferze. Dla uczestników wszystkich spotkań zostanie wystawiony dyplom zaświadczającym o udziale w całym Cyklu.

Pierwszy i otwierający wykład „Komunikacja w modzie w oparciu o model PESO, czyli skuteczne zarządzanie contentem. Jak inne branże mogą wykorzystać know-how marek modowych?” poprowadzi Anna Wiatr, CEO Aliganza. Wykład dbędzie się 18 listopada 2019r., o godzinie 10:00, w przestrzeni MINDSPACE w Warszawie przy ul. Koszykowej 61. Zapisy na wykłady prowadzone są przez platformę evenea.pl/eventy/aliganza. Ilość miejsc jest limitowana.
Spotkania odbywać się będą raz miesiącu przez 2 semestry roku akademickiego 2019/2020.

Partner strategiczny wykładów: VIAMODA. Patroni wydarzenia: Akademia Leona Koźmińskiego, KERRIS, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, MINDSPACE.

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Business Mixer 21.11.2024
21.11.2024. BUSINESS MIXER spotkanie networkingowe online o charakterze biznesowym. To...
Cena:
123.00 
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
Jak mówić o sobie dobrze A. Więcka
Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie...
Cena:
50.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenie premium
Wyjątkowe spotkanie- Józef Chełmoński w Muzeum Narodowym
4.12.2024 środa, godz.18.00 Muzeum Narodowe. Przyjdź na zamknięte zwiedzanie prac...
Cena:
400.00 
Wydarzenia
91. świąteczne Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
13.12.2024; godz. 9.00 Spotkanie networkingowe. Rano, przy pysznej kawie i...
Cena:
159.00 
Produkt cyfrowy
Opłata wpisowa - program Next 2024/2025
Opłata wpisowa dla Uczestniczek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji. Program...
Cena:
865.00 
Klub Mentorek
Program szkoleniowy online dla Klubu Mentorek - kontynuacja NEXT
Dla kogo? Dla Mentorek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji, brały...
Cena:
480.00 
Polecamy przeczytać:
Warto iść “po swoje” i próbować spełniać marzenia
Paulina Stelmachowska postanowiła postawić wszystko na jedną kartę i pracę na etacie zamienić na własną działalność. W tym procesie wspierali ją nie tylko bliscy, ale też inne uczestniczki Biznesu w Kobiecych Rękach, mentorka, oraz eksperci prowadzący zajęcia.
Na co narażone są kobiety w tych trudnych czasach?
Obecna sytuacja kobiet nie tylko w Polsce, ale również na całym Świecie jest niełatwa z kilku ważnych powodów. Po pierwsze, pandemia Covid-19 znacząco wpłynęła na zmianę trybu pracy, wymuszając tym samym, aby w znacznej mierze to właśnie kobiety jednocześnie zajmowały się pracą zawodową oraz pełniły rolę matek, podczas pobytu w domach i nauki zdalnej swoich dzieci.
Najważniejsza jest perspektywa klienta
Renata Szatecka - twórczyni marki Ona dla Niej i uczestniczka Programu Biznes w Kobiecych Rękach - dzieli się wiedzą, jak zadbać o klientów.
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty