Sekcja poświęcona poprzednim i aktualnym pracom, które wykonujesz jest na LinkedInie dosyć rozbudowana. Wydawać by się mogło, że zamieszczenie nazwy firmy i stanowiska, na którym pracowałaś będzie wystarczające, żeby osoba przeglądająca Twój profil dowiedziała się, czy jesteś tą, której szuka. Jednak nie do końca tak właśnie jest.
Kolejne pytanie na temat LinkedIn, jakie zadałyśmy mentorkom Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, które są także członkiniami Sieci Przedsiębiorczych Kobiet i są aktywne na portalu LinkedIn, brzmiało: Wiele osób zastanawia się, co napisać w opisie swojego stanowiska, jak opisać swoje zadania. Co poradziłabyś im? Sprawdź, co odpowiedziały!
Główne obszary i zagadnienia, jakie były realizowane. Profil na LI to nie CV – to informacja o doświadczeniu, jakie posiadam i dowód na to, że… nie zmyślam./ Sylwia Petryna
Opisywanie stanowiska nie jest kluczowe pod kątem algorytmów LinkedIn. Jeśli się na to zdecydujemy warto opisać jest krótko w punktach. Można pokusić się o opis stanowiska zwracając uwagę na osiągnięcia np. “Rozwijam relacje z kluczowymi klientami, w latach 2020-2022 osiągnęłam wzrost wartości portfela na poziomie 35%”/. Barbara Gruszecka
Jeśli nie jesteś pewna, co mogłabyś zawrzeć w tej sekcji, lub masz przekonanie, że wykonywane przez Ciebie zadania nie są wystarczająco atrakcyjne, skorzystaj z jednej z podstawowych funkcji LinkedIna i przejrzyj profile innych użytkowników portalu.
Przejrzyj co piszą inni. Nie po to, żeby kopiować, ale by się natchnąć. Jak poczujesz, że to, co przychodzi Ci do głowy satysfakcjonuje Cię w 60% – napisz. Za kilka dni czy tygodni możesz udoskonalić. To proces. Jeśli będziesz czekać na 100% to może to nie nastąpić nigdy./ Marta Gadzińska
Napisałabym bardzo konkretnie, na czym polega moja praca, ale, co ważne, zawsze od strony budowania rozwiązań i prezentowania benefitów, tzn. jeśli np. jestem prawnikiem-mediatorem, to napisałabym, że zajmuję się łagodzeniem i rozwiązywaniem konfliktów oraz szukaniem wzajemnego porozumienia./ Małgorzata Kwiecień
Kluczowe zadania i obszary odpowiedzialności, ale też osiągnięcia na danym stanowisku./ Justyna Skorupska
Opis powinien nawiązywać do tego czym się zajmujesz, interesującej Cię branży, pracy, stanowiska. Jaką wartość dajesz swoim klientom czy pracodawcom. Co zyskają dzięki pracy właśnie z Tobą. Co Cię wyróżnia na tle innych. Na ile jesteś skuteczna w tym co robisz. Np. Zwiększyłam sprzedaż o 30%, wyeliminowałam ryzyko podatkowe o 100%, wprowadziłam 10 nowych Marek etc./ Joanna Tomala
W opisie stanowiska powinien być dokładnie podane, czym się zajmujemy, a nie takie niejasne określenie jak czasami widzimy na LinkedIn. Jeżeli chodzi o zakładkę “o mnie” to powinniśmy na pewno dobrze to uzupełnić, pisać dla potencjalnego klienta, co jest dla niego ważne, co on potrzebuje. Nie tyle, co my proponujemy, ale jak możemy pomóc naszym klientom./ Timea Balajcza
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieliły się członkinie i mentorki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet (kolejność alfabetyczna):
Autorki są mentorkami w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, który jest realizowany w ramach programu Biznes w Kobiecych Rękach finansowanego przez Citi Foundation i Fundację Citi Handlowy.
Sprawdź, jak możesz zostać członkinią Sieci Przedsiębiorczych i jakie korzyści na Ciebie czekają w naszej Sieci. Jeśli i Ty szukasz możliwości promowania Twojego biznesu – sprawdź nasz format Business Mixer.
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.