Program Mama-Warszawianka wraca na rynek pracy. Wygrajmy z COVIDEM. wspiera kobiety w powrocie na rynek pracy.

[:pl]Group-33[:]

“Mama-Warszawianka na rynku pracy. Wygrajmy z COVIDEM” to program skierowany do mam mieszkających w Warszawie, które planowały wrócić na rynek pracy lub chciały założyć własną działalność gospodarczą. We wrześniu rozpoczęła się rekrutacja do projektu, w której wzięło udział ponad 400 kobiet, z czego finalnie wyłoniono sto uczestniczek aktywnie biorących udział w szkoleniach i warsztatach online. Duże zainteresowanie pokazuje zapotrzebowanie na działania uwzględniające potrzeby kobiet, które stoją przed ważnymi wyzwaniami takimi jak macierzyństwo i rozwój kariery zawodowej.

Program był dedykowanym matkom mieszkającym w Warszawie. W wyłonionej setce znalazły się kobiety zamieszkujące różne warszawskie dzielnice, z czego najwięcej stacjonowało na Mokotowie i Białołęce. Szkolenia odbywały się w języku polskim, niemniej jednak wzięły w nich również udział migrantki mieszkające w Polsce pochodzące min. z Ukrainy, Mongolii i Białorusi, które stanowiły dziesięć procent całej grupy.

Kobiety zakwalifikowane do programu zmagały się z różnymi trudnościami wynikającymi z okoliczności zajścia w ciążę, przebywania na urlopie macierzyńskim czy wychowawczym w trakcie trwania pandemii spowodowanej wirusem COVID. Ponad połowa z nich straciła dotychczasowe zatrudnienie lub od dłuższego czasu miała problem ze znalezieniem pracy. Obszary, w których specjalizowały się uczestniczki projektu były bardzo różnorodne. Najwięcej posiadało doświadczenie w branżach związanych z marketingiem i reklamą, finansami, księgowością, zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz medycyną i ochroną zdrowia.

Program został zaprojektowany w sposób, który uwzględniał deklarowane przez kobiety obszary poszukiwania wsparcia, takie jak zwiększenie kompetencji zawodowych, mentoring, wzrost poczucia własnej wartości, większe poczucie sprawczości i networking. Szkolenia i warsztaty prowadzone były przez doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin, dzięki czemu kobiety otrzymały niezbędną wiedzę do założenia własnej firmy lub znalezienia nowej pracy.

“Mama-Warszawianka na rynku pracy. Wygrajmy z COVIDEM” to program realizowany przez Miasto Stołeczne Warszawa i Sieć Przedsiębiorczych Kobiet.

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
XXI Konferencja Don't give up!
15.05.2024 | XXI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet: Don't give up! Jak...
Cena:
450.00 650.00 
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
#36 Wieczór Be the Change
06.03.2024 | godz. 18.30 Zapraszamy na niezapomniany wieczór "Be the Change",...
Cena:
250.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
87. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
12.04.2024; godz. 9.00  Rano, przy pysznej kawie i zdrowym śniadaniu...
Cena:
159.00 
Wydarzenia
XXI Konferencja Don't give up!
15.05.2024 | XXI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet: Don't give up! Jak...
Cena:
450.00 650.00 
Wydarzenia
#36 Wieczór Be the Change
06.03.2024 | godz. 18.30 Zapraszamy na niezapomniany wieczór "Be the Change",...
Cena:
250.00 
Wydarzenia
Polski design XX i XXI wieku, jak używać i kupować mniej, ale lepiej. Spotkanie w Domu Literatury
13 marca, środa, godzina 18.00 Niepowtarzalna okazja, aby poznać Polski...
Cena:
400.00 
Polecamy przeczytać:
Przełamujmy tabu mówiąc o sobie dobrze!
Akcja Menstruacja to Fundacja, która swoje działania skupia na walce z ubóstwem menstruacyjnym, przełamywaniu tabu oraz edukacji. Czy wiecie, że zwykła podpaska to wciąż dla wielu osób produkt luksusowy? W Polsce aż 39% kobiet z ubogich domów musiało zrezygnować z zakupu produktów menstruacyjnych na rzecz innych domowych wydatków
Cztery różne kobiety. Cztery historie. Cztery punkty widzenia
Każda z nas jest autorką swojej własnej wyjątkowej historii. 150 osób przyszło by posłuchać historii o punktach zwrotnych w życiu czterech kobiet: Izabeli Krawczyk, Małgorzaty Tchorzewskiej, Agnieszki Stefaniuk i Agnieszki Koryckiej - zwyciężczyń konkursu „Be the change. Tell Your Story. Inspire Others”
Aby zdobyć pierwszego klienta, często trzeba dostać „kosza” od stu innych
O pierwszych krokach w budowaniu biznesu, szukaniu optymalnych rozwiązań i radzeniu sobie z porażkami, opowiada Joanna Pięcek, absolwentka programu Biznes w Kobiecych Rękach i założycielka firmy BłoGO ME.
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty