Po Prostu - marka autorskich sukien ślubnych - poznajcie finalistkę projektu Pantene Power of Us

[:pl]PoProstu_1[:]

Marka Pantene stworzyła Fundusz Power of Us chcąc wesprzeć kobiety prowadzące małe przedsiębiorstwa w Polsce. Dzięki współpracy Sieci Przedsiębiorczych Kobiet i Pantene powstał nowy projekt pod nazwą “Pantene – Power of Us”, który jest stworzony dla kobiet prowadzących swoją własną firmę, które w okresie kryzysu związanego z COVID-19 wprowadziły do swoich firm nowe rozwiązania, innowacyjne narzędzia, dzięki czemu ich firmy przetrwały i z sukcesem funkcjonują.

Poznajcie jedną z finalistek konkursu – Po Prostu

PO PROSTU to marka autorskich sukien ślubnych, której pomysł narodził się w 2016 r, z potrzeby zmiany rynku mody ślubnej na piękniejszy, prostszy i uporządkowany. Markę tworzą kobiety. Katarzyna Gabara, pomysłodawczyni i Maria Wiatrowska- projektantka, które niegdyś łączyła szkolna ławka, a dziś wspólna pasja do tworzenia, budowania silnej marki i stawiania sobie coraz odważniejszych celów. Po prostu to także doświadczona konstruktorka i dwie krawcowe. 5 kobiet, które łączy wspólny kierunek- dać innym kobietom poczucie piękna, siły i własnej wartości za pomocą dobrze zaprojektowanego i uszytego na miarę stroju. Projekty Po Prostu doceniają branżowe portale, rankingi i media m.in. Vogue.

W Po Prostu nie znajdziecie przepychu i powtarzalnych wzorów. Marka stawia na unikalne projekty, komfortowe tkaniny i doskonałą jakość sukni szytych na miarę w Polsce. Sukienki są lekkie, wygodne i kobiece. Zaprojektowane w duchu prostoty i harmonii. Każda tkanina dobrana jest ze starannością, a każdy detal przemyślany, tak by tworzyły spójną całość i podkreślały naturalne piękno i charakter kobiety. Jak mówi projektantka marki : „Nie chcemy być ofiarami mody, ale obserwujemy trendy i przekładamy je na naszą wrażliwość, proponując często rozwiązania nowoczesne i odważne. Ubieramy cudowne kobiety, z którymi budujemy niezwykłą więź zaufania i przyjaźni, dając im poczucie piękna i siły.”

Katarzyna, pomysłodawczyni i założycielka marki Po Prostu, przez lata pracowała w agencjach reklamowych, by finalnie wraz ze wspólnikami założyć własną agencję reklamową Adbirds. Realizowała kampanie dla takich marek jak: Coca Cola, Kropla Beskidu, Dove, Deutsche Bank, czy Giełda Papierów Wartościowych. Strategia komunikacji produktu, biznesplany, kampanie promocyjne, tworzenie marki – w tym czuje się najlepiej. Marzeniem Katarzyny było stworzenie własnej marki i ….tak powstało Po Prostu. Stworzyła wizję marki, a dziś zajmuje się jej rozwojem. Dba o jej wizerunek, i o to aby Klientki na całym świecie się o Po Prostu dowiedziały. Dobry duch dbający o każdy detal i kierunek w jakim marka ma podążać.

Maria, projektantka mody, Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, laureatka konkursu dla projektantów odzieży Złota Nitka 2007, autorka wielu kolekcji dla firm odzieżowych a także kolekcji autorskich prezentowanych podczas pokazów mody np min Dziesięciolecie FashionTV Poland, Fashionweek Poland. Juror konkursów dla Młodych Projektantów. W Po Prostu odpowiada za projektowanie wszystkich wzorów, dobiera tkaniny, dba o jakość ich realizacji. Tworzy także projekty indywidualne w oparciu o potrzeby klientek. Spotyka się z klientami butiku w Łodzi, czuwając by każda z sukienek szytych na miarę, doskonale leżała i była perfekcyjnie wykończona.

W ostatnim czasie, który wymaga od nas elastyczności i poszukiwania nowych ścieżek rozwoju, marka nawiązała współpracę z projektantami, dając im możliwość odszywania limitowanych kolekcji w małych ilościach. Tworząc mini-szwalnię, pomaga wejść na rynek pracy młodym, dzieląc się swoim doświadczeniem w zakresie doboru tkanin, przygotowania procesu produkcji, odszycia wzorów, jednocześnie zabezpieczając pracę będących w rodzinie Po Prostu.

 

Gratulujemy zwycięstwa i polecamy serdecznie markę Po Prostu!

 

Organizator projektu Pantene Power of Us:

 

 

Partner Merytoryczny projektu Pantene Power of Us:

 

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
Jak mówić o sobie dobrze A. Więcka
Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie...
Cena:
50.00 
Planner przedsiębiorczej kobiety
Planner przedsiębiorczej kobiety został stworzony dla przedsiębiorczyń od przedsiębiorczyń. Zawiera...
Cena:
100.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
90. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
08.11.2024; godz. 9.00 Spotkanie networkingowe. Rano, przy pysznej kawie i...
Cena:
159.00 
Klub Mentorek
Program szkoleniowy online Klubu Mentorek - nowe Mentorki
Dla kogo? Dla Mentorek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji i...
Cena:
3,075.00 
Klub Mentorek
Program szkoleniowy online dla Klubu Mentorek - kontynuacja
Dla kogo? Dla Mentorek, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji, brały...
Cena:
600.00 
Członkostwo
Roczne członkostwo w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
Produkt dla  przedsiębiorczych kobiet, w ramach którego pomagamy Ci w...
Cena:
500.00  dla rok
Polecamy przeczytać:
Jak wybrać mentora biznesowego i dlaczego warto to zrobić?
Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł -ten cytat autorstwa Roberta Kiosaki bardzo trafnie oddaje ideę mentoringu. - tak rozpoczyna się artykuł Małgorzaty Warda, certyfikowanej międzynarodowo mentorki biznesowej European Mentoring & Coaching Council, akredytowanej w Londynie Executive coach, praktyka biznesu, wykładowczyni MBA, mentorki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.
TOP 20 powodów, dlaczego warto tworzyć i wdrażać innowacje
Subiektywna lista Izabelli Anuszewskiej - przedsiębiorczyni, Mentorki Biznesowej Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Izabela jest także inwestorką. Ekspertka w konkursie Innowator Mazowsza. Korzystając z bogatego doświadczenia, warto zapoznać się z jej listą, dlaczego warto tworzyć i wdrażać innowacje.
Jak wprowadzić działania ESG w małej i średniej firmie
Środowisko, społeczna odpowiedzialność i ład korporacyjny, czyli coraz popularniejsze ESG. Czy da się wprowadzić je w małych firmach?
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty