Facebook przeszkoli w tym roku 720 kobiet z całej Polski, które prowadzą własne firmy. W ramach pionierskiego w naszym kraju projektu #SheMeansBusiness, który jest realizowany w partnerstwie z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet oraz pod patronatem Ministerstwa Rozwoju. Jego celem jest inspirowanie przedsiębiorczyń do rozwijania ich biznesu i motywowanie do wzniesienia go na kolejny poziom.
– W Polsce 45% małych firm obecnych na Facebooku jest prowadzonych przez kobiety. W Facebooku wierzymy, że women empowerment nie jest modnym sloganem, ale przyszłością światowej gospodarki. Dlatego też zdecydowaliśmy się uruchomić w Polsce pionierski projekt #SheMeansBusiness. Facebook stworzył program #SheMeansBusiness po to, żeby inspirować kobiety do bycia kreatywnymi i odważnymi w prowadzeniu własnych firm. Ma im pomóc w osiągnięciu wymarzonego sukcesu. To także przestrzeń, w której mogą budować cenne więzi z innymi liderkami, dzielić się swoją wiedzą i iść naprzód razem. – mówi Agnieszka Kosik, dyrektor polskiego działu Facebooka.
Facebook przeszkoli w tym roku 720 właścicielek małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki uczestnictwu w spotkaniach, które odbędą się w pięciu polskich miastach – Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Krakowie oraz Wrocławiu – zyskają one wiedzę, jak być obecne w cyfrowym świecie i wykorzystywać cyfrowe narzędzia do promocji swoich firm. Program przekazuje praktyczną wiedzę i daje możliwość nawiązywania kontaktów, które są potrzebne do rozwoju firmy, przekroczenia bariery lokalności i zbudowania marki, która jest rozpoznawalną w skali kraju, a nawet świata.
Eksperci #SheMeansBusiness opowiedzą o możliwościach narzędzi dostępnych na Facebooku i Instagramie, które najlepiej odpowiadają na potrzeby konkretnej firmy.
Uczestniczki szkolenia dowiedzą się jak wykorzystać narzędzia biznesowe Facebooka, żeby stworzyć atrakcyjny i prosprzedażowy profil swojej firmy. Dodatkowo kursantki dowiedzą się jak budować bezpośrednie relacje ze swoimi klientami, poprzez: tworzenie atrakcyjnych narracji i historii swojego biznesu na Instagramie. Uczestniczki zapoznają się z darmowymi aplikacjami, które pomogą im w tworzeniu materiałów reklamowych przy użyciu telefonu. Dzięki tym nowym kompetencjom będą potrafiły samodzielnie stworzyć kampanię reklamową.
Nie zabraknie także miejsca na networking i dyskusji, w których uczestniczyć będą kobiety mające na swym koncie międzynarodowy sukces, twórczynie takich marek jak Whisbear, UltraMaszyna, Berries&Co czy Glov.
Partnerem projektu #SheMeansBusiness jest Sieć Przedsiębiorczych Kobiet – fundacja, której celem jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet oraz wspieranie rozwoju i promocja ich firm.
– #SheMeansBusiness pokazuje, że warto czerpać inspirację z kobiet, które pokonują przeszkody, podążają za marzeniami i na nowo definiują to, czym jest sukces – uważa Katarzyna Wierzbowska, prezeska Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.
#SheMeansBusiness to globalna inicjatywa Facebooka, której celem jest łączenie przedsiębiorczych kobiet, edukowanie ich i stworzenie przestrzeni do nawiązywania kontaktów, po raz pierwszy w Polsce. Inauguracja projektu odbędzie się w Warszawie, w Przestrzeni from Facebook, 31 stycznia 2020 roku. Rejestracja na bezpłatne wydarzenia odbywa się na stronie: https://shemeansbusinesswarszawa.splashthat.com/
Copyright 2022 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet