Facebook przeszkoli w tym roku 720 kobiet z całej Polski, które prowadzą własne firmy. W ramach pionierskiego w naszym kraju projektu #SheMeansBusiness, który jest realizowany w partnerstwie z Siecią Przedsiębiorczych Kobiet oraz pod patronatem Ministerstwa Rozwoju. Jego celem jest inspirowanie przedsiębiorczyń do rozwijania ich biznesu i motywowanie do wzniesienia go na kolejny poziom.
– W Polsce 45% małych firm obecnych na Facebooku jest prowadzonych przez kobiety. W Facebooku wierzymy, że women empowerment nie jest modnym sloganem, ale przyszłością światowej gospodarki. Dlatego też zdecydowaliśmy się uruchomić w Polsce pionierski projekt #SheMeansBusiness. Facebook stworzył program #SheMeansBusiness po to, żeby inspirować kobiety do bycia kreatywnymi i odważnymi w prowadzeniu własnych firm. Ma im pomóc w osiągnięciu wymarzonego sukcesu. To także przestrzeń, w której mogą budować cenne więzi z innymi liderkami, dzielić się swoją wiedzą i iść naprzód razem. – mówi Agnieszka Kosik, dyrektor polskiego działu Facebooka.
Facebook przeszkoli w tym roku 720 właścicielek małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki uczestnictwu w spotkaniach, które odbędą się w pięciu polskich miastach – Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Krakowie oraz Wrocławiu – zyskają one wiedzę, jak być obecne w cyfrowym świecie i wykorzystywać cyfrowe narzędzia do promocji swoich firm. Program przekazuje praktyczną wiedzę i daje możliwość nawiązywania kontaktów, które są potrzebne do rozwoju firmy, przekroczenia bariery lokalności i zbudowania marki, która jest rozpoznawalną w skali kraju, a nawet świata.
Eksperci #SheMeansBusiness opowiedzą o możliwościach narzędzi dostępnych na Facebooku i Instagramie, które najlepiej odpowiadają na potrzeby konkretnej firmy.
Uczestniczki szkolenia dowiedzą się jak wykorzystać narzędzia biznesowe Facebooka, żeby stworzyć atrakcyjny i prosprzedażowy profil swojej firmy. Dodatkowo kursantki dowiedzą się jak budować bezpośrednie relacje ze swoimi klientami, poprzez: tworzenie atrakcyjnych narracji i historii swojego biznesu na Instagramie. Uczestniczki zapoznają się z darmowymi aplikacjami, które pomogą im w tworzeniu materiałów reklamowych przy użyciu telefonu. Dzięki tym nowym kompetencjom będą potrafiły samodzielnie stworzyć kampanię reklamową.
Nie zabraknie także miejsca na networking i dyskusji, w których uczestniczyć będą kobiety mające na swym koncie międzynarodowy sukces, twórczynie takich marek jak Whisbear, UltraMaszyna, Berries&Co czy Glov.
Partnerem projektu #SheMeansBusiness jest Sieć Przedsiębiorczych Kobiet – fundacja, której celem jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet oraz wspieranie rozwoju i promocja ich firm.
– #SheMeansBusiness pokazuje, że warto czerpać inspirację z kobiet, które pokonują przeszkody, podążają za marzeniami i na nowo definiują to, czym jest sukces – uważa Katarzyna Wierzbowska, prezeska Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.
#SheMeansBusiness to globalna inicjatywa Facebooka, której celem jest łączenie przedsiębiorczych kobiet, edukowanie ich i stworzenie przestrzeni do nawiązywania kontaktów, po raz pierwszy w Polsce. Inauguracja projektu odbędzie się w Warszawie, w Przestrzeni from Facebook, 31 stycznia 2020 roku. Rejestracja na bezpłatne wydarzenia odbywa się na stronie: https://shemeansbusinesswarszawa.splashthat.com/
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.