CZYTASZ

Szukamy specjalisty/specjalistki ds wydarzeń do ze...

Szukamy specjalisty/specjalistki ds wydarzeń do zespołu Sieci Przedsiębiorczych Kobiet!

Chcemy, aby kobiety w Polsce były samostanowiące, sprawcze i niezależne finansowo. Dlatego kompleksowo wspieramy przedsiębiorczość kobiet, poprzez: rozwijanie kobiecej społeczności zawodowej, inicjowanie programów akceleracyjnych i biznesowych, popularyzowanie kobiecych sieci anielic biznesu i instrumentów finansowania dla startupów. Nasza misja jest Ci bliska? Dołącz do nas i razem z nami buduj SPK!

Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która zna się na organizacji wydarzeń. Przed nami Konferencje, Śniadania, gale i szkolenia w ramach programów akceleracyjnych i wiele innych wydarzeń, które będziesz miał/miała okazję przygotowywać. Do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim zarządzanie evntami od początku do końca – przygotowanie planu, strategii, realizacja wydarzeń w formie online, offline i hybrydowej. W tej pracy niezbędna jest znajomość aspektów technicznych, pracy z narzędziami online oraz duża samodzielność i decyzyjność.

Wymagania rekrutacyjne:

  1. Minimum 2-letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów eventowych (w tym offline, online i hybrydowych)
  2. Bardzo dobre umiejętności w zakresie planowania wydarzeń
  3. Umiejętność pracy nad kilkoma wydarzeniami jednocześnie lub jednym o wysokim stopniu zróżnicowania zadań
  4. Znajomość narzędzi np. Google Dysk, Asana
  5. Proaktywność, chęć eksperymentowania i inicjowania działań
  6. Umiejętność pracy zespołowej, w tym budowania relacji i efektywnej komunikacji
  7. Samodzielność oraz otwartość na nowe wyzwania

Zakres obowiązków:

  1. Planowanie i realizacja wydarzeń: w formacie: online, offline oraz hybrydowym
  2. Współtworzenie oferty dla naszych wydarzeń
  3. Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach realizacji wydarzeń (umowy, negocjacje warunków współpracy, nadzór nad realizacją współpracy)
  4. Komunikacja z uczestnikami wydarzeń oraz programów akceleracyjnych
  5. Współpraca z koordynatorami poszczególnych projektów w celu realizacji wydarzeń

Oferujemy: 

  1. pracę w młodym energicznym zespole
  2. udział w ciekawych wydarzeniach i projektach
  3. pełną wyzwań, samodzielną pracę
  4. niekorporacyjną, twórczą atmosferę w prężnie rozwijającym się NGO
  5. udział w szkoleniach
  6. pracę w biurze w Brain Embassy w Warszawie

Aplikacje prosimy składać na adres: j.bobko@fundacjakobiet.org

Termin zgłoszeń: do 30.09.2021


Koordynatorka projektów i wydarzeń. Z wykształcenia psycholog, studentka historii sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Ma ponad 9 letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji. Posiada kompetencje w zarządzaniu projektami potwierdzone dyplomem Project Management Advanced Training. W Sieci Przedsiębiorczych Kobiet odpowiada za realizację projektów oraz ich komunikację, a także koordynuje wydarzenia.

INSTAGRAM
POZNAJ NAS LEPIEJ

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera zawierającego informacje o bieżącej i planowanej działalności Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, przesyłanego przez Fundację pod podany przeze mnie adres poczty elektronicznej.

Oświadczam, że zapoznałem/-am się z Polityką prywatności.