Marka Pantene stworzyła Fundusz Power of Us chcąc wesprzeć kobiety prowadzące małe przedsiębiorstwa w Polsce. Dzięki współpracy Sieci Przedsiębiorczych Kobiet i Pantene powstał nowy projekt pod nazwą “Pantene – Power of Us”, który jest stworzony dla kobiet prowadzących swoją własną firmę, które w okresie kryzysu związanego z COVID-19 wprowadziły do swoich firm nowe rozwiązania, innowacyjne narzędzia, dzięki czemu ich firmy przetrwały i z sukcesem funkcjonują.
Poznajcie jedną z finalistek konkursu – True Color by Ann
Marka TRUE COLOR by Ann Bogel powstała z pasji do mody, trendu slow fashion, z zamiłowania do pięknych wysokiej jakości tkanin, a przede wszystkim z miłości do klasyki BLACK & WHITE. Stworzona została w roku 2016 przez Annę Bogel – pasjonatkę oryginalnej mody kobiecej, jako protest przeciwko niewyróżniającym się ubraniom biznesowym, protest, który wyraża w haśle: NO MORE BORING SUITS. Jej flagowy kameralny butik znajduje się w centrum Warszawy, w zabytkowym Domu Towarowym Braci Jabłkowskich przy Brackiej 25.
Zdaniem Anny Bogel to właśnie pasja do mody i możliwość kreacji jest czymś, co sprawia że każdego dnia chce w życiu więcej. Pasji w kreowaniu pięknych i prostych krojów oddaje się całkowicie. To kobietom poprzez projekty TRUE COLOR pragnie przekazać część jej pasji, pasji do życia, do kreowania, do tworzenia rzeczywistości, do czucia ‘mocy’, sprawczości i siły.
Marka swoje kolekcje kieruje do kobiet, które cenią elegancję i oryginalność, które uwielbiają CZERŃ i BIEL i lubią uzupełniać je innym kolorem/wzorem, strukturą. TRUE COLOR by Ann Bogel tworzy kolekcje kapsułowe od dawna, ostatnio to pojęcie stało się modne, dla marki jest to naturalna i jedyna filozofia mody, jakości i ponadczasowości. Niewątpliwie cechą dominującą linii projektowych TRUE COLOR jest prostota, minimalizm, ale i oryginalny interesujący detal, wzór, element, nadający unikalnego ale i współczesnego charakteru całości.
Każdego dnia czeka kobiety wiele wyzwań osobistych i zawodowych… nowe spotkania, często biznesowe, nowi ludzie, ciągły bieg, pęd… Anna Bogel pragnie, by każda kobieta wchodząc na kolejne spotkanie, czuła się pewnie i wierzyła że osiągnie swoje zamierzenia. Wierzy, że ubiór znacząco kontrybuuje do dobrego samopoczucia, komfortu i pewności kobiet.
Ubranie to druga skóra, dlatego jeśli czujemy się elegancko, wyjątkowo, oryginalnie, wtedy czujemy się prawdziwie dobrze ze sobą i prawdziwie pewnie, dlatego też słowo TRUE w życiu projektantki, w marce, w kolekcjach jest bardzo ważne. Ponieważ jesteśmy w nieustannym biegu, ważne jest także byśmy czuły się wygodnie i swobodnie. Dobrej jakości tkaniny, luźniejsze kroje… to wszystko daje nam komfort – chwili, dnia… życia.
Marka TRUE COLOR by Ann Bogel została stworzona z miłości do czerni i bieli. BIEL jest cudownym delikatnym kolorem, który każdemu ubraniu nadaje uroczystego, podniosłego charakteru – często bez względu na krój, także sportowy. CZERŃ jest ponadczasowym wyznacznikiem elegancji, dostojności, powagi, klasy – nieoceniony ideał – zdaniem Ani.
Pierwsza kolekcja – o nazwie ‘TRUE ME’ – bazowała w 100% na CZERNI i BIELI. Druga nosiła nazwę ‘DESIRE’ i poszerzała grono kolorów o SZARY KLASYCZNY MELANŻ, kolejna ‘NO MORE’ była odważnym krokiem w stronę charakterystycznej dla biznesu – CZERWIENI. I tak krok po kroku Anna Bogel poszerzała spektrum prawdziwych kolorów TRUE COLOR. Projektantka sięga po klasyczne modele i daje im interesujące charakterystyczne detale, nadaje im współczesny charakter, co sezon kolekcje wzbogacając limitowanymi nieco bardziej ekstrawaganckimi krótkimi seriami z najszlachetniejszych tkanin.
W kolekcjach marki BIEL I CZERŃ będą zawsze dominować. Ale TRUE COLOR by Ann Bogel – jak każda kobieta – będzie sobie pozwalać na małe grzeszki, nie wykluczając limitowanych mocnych edycji kolorystycznych. Edycje te rozpoczęła od szlachetnego melanżu – lekkiej szarości – i nazwała ją TRUE GREY. Następnie przyszedł czas na głęboki granat – kolekcję DEEP NAVY oraz świetnie łączący się z granatem delikatny wełniany camel – GOLDEN AUTUMN. Camel pozostał na dłużej, wrócił i na wiosnę i kolejną jesienią. Jest mocna czerwień RED POWER, jest też Kolekcja KOLORY ZIEMI – szarości, grafity, brązy… 2019 rok upłynął pod znakiem płaszczy, szlachetnych – wiosną i jesienią wykonanych z lekkich wełen, a zimą cięższych, bardziej strukturalnych, kaszmirowych. W lekkich letnich sukienkach, marynarkach TRUE COLOR zgłębia tajemnice ubierania kobiety w lny i jedwabie… ciągle szuka na świecie, a szczególnie we Włoszech struktur, kolorów, tkanin, które będą dla idealne, które urzekną, oczarują i będą PRAWDZIWE, zgodne z TRUE COLOR by Ann Bogel.
Flagowy butik na Brackiej 25 w Warszawie w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich odwiedzają Polki i cudzoziemki każdego dnia. W butiku zawsze znajdzie się jakaś krótka seria, której nie można znaleźć na stronie marki. Dodatkowo w butiku przyjmowane są także zamówienia indywidualne, szczególnie ważne dla – wymagających i ceniących indywidualny charakter szytych pojedynczych projektów – Pań, ale i dla Panów. Ania Bogel projektuje sukienki i płaszcze unikalne pod kochające jej styl Klientki, odwiedzające butik
Marka TRUE COLOR zaprasza nas do przyjemnej, eleganckiej i niecodziennej przygody z modą. “Jak mawiała COCO CHANEL: A girl should be two things: classy & fabulous. Najważniejsze, by moda – nas – kobiety uzupełniała, byśmy czuły się z nią dobrze, prawdziwie.” – mówi Anna Bogel – Projektantka i Założycielka marki TRUE COLOR BY Ann Bogel.
Więcej o twórczyni marki:
Anna Bogel-Malicka
CEO Biznesu Modowego, marki TRUE COLOR by Ann Bogel, trzykrotnie nominowana do tytułu Bizneswoman Roku (Sukces Pisany Szminką). Jej trzyletnia marka znalazła się wśród top 15 marek modowych wg Polskiej Akademii Mody. Od kilku lat związana z organizacjami wspierającymi start-upy i przedsiębiorczość, np. Warsaw Start up Hub, szczególnie wśród kobiet – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Mentorka Fundacji Business Boutique.
Wcześniej przez blisko 15 lat zarządzała strategiami marketingowymi największych polskich marek (Ptasie Mleczko, Żywiec Zdrój, Wedel) w biznesach lokalnych i globalnych (Danone, Lotte Wedel, Unilever), także na rynku CEE. Kocha marketing i budowanie efektywnych strategii marketingowych, jest ekspertem branży FMCG, buduje swą ekspertyzę w branży slow fashion. Specjalizuje się w marketingu holistycznym, budowaniu marek od strony dokładnie przebadanych insight-ów, komunikowaniu w idealnie dobranych kanałach/mediach (szalejący digital, nieoceniony PR, a szczególnie CSR), hobbistycznie nadal wspomaga niektóre marki FMCG. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej. Prywatnie mężatka, mama Mai i Kuby.
Gratulujemy zwycięstwa i polecamy serdecznie True Color!
Organizator projektu Pantene Power of Us:
Partner Merytoryczny projektu Pantene Power of Us:
Copyright 2025 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.