Znana w świecie mediów społecznościowych trenerka Dagmara Pakulska stworzyła na swoim profilu kilka lat temu format #NibyPrasówki, który do dzisiaj rozbija bank internetowych reakcji i jest ulubionym punktem poniedziałku niejednego i niejednej z nas.
Zainspiruj się! Przemyśl cykl postów, który będziesz systematycznie publikować i dzielić się swoją wiedzą na swoim LinkedInie. Przegląd ciekawych artykułów, produktów czy docenienie działań innych z branży zadziała pozytywnie na budowanie Twojej społeczności.
Kolejnym elementem, na który warto zwrócić uwagę u Dagmary są zdjęcia. Zwróćmy uwagę, że nie są to zdjęcia zrobione w profesjonalnym studio w pełnym makijażu. Zarówno w tekstach, jak i właśnie na zdjęciach widać autentyczność – zdjęcia sprawiają uczucie zrobienia w domu przy dobrym świetle lub lampie, ale jednak jest to selfie, które nadaje nieco luzu wpisom i przybliża czytelnikom i czytelniczkom twórczynię.
Redaktor Naczelna Forbes Women zdecydowanie daje dobry przykład profilu na LinkedIn oraz jak budować wartościowe relacje. Warto zwrócić uwagę na jej zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle, które od razu pokazują, czym się na co dzień zajmuje. Poza najważniejszą rolą Editor in Chief Forbes Women Polska, w bio znajdują się # dzięki, którym łatwo dowiesz się, czy to profil dla Ciebie. #media, #equalpay, #economics i #technology – jeżeli te tematy są Ci bliskie, zaobserwuj profil. Przyjrzyj się również temu, w jaki sposób Ola odnosi się do treści publikowanych przez inne osoby i w jakich obszarach pozostaje ona aktywna.
Edukatorka feminizmu – tak można określić rolę Martyny Kaczmarek w polskim internecie. Ci, którzy obserwują ją na Instagramie mogą dowiedzieć się wiele na temat ciałopozytywności i siostrzeństwa. Jednak jej Linkedin pokazuje głównie jej sukcesy i buduje eksperckość w świecie marketingu internetowego. A jej osiągnięcia w tej dziedzinie robią wrażenie.
Zaglądając na profil Martyny Kaczmarek zwróć uwagę na polecane – ta sekcja linkedinowego profilu w dużym stopniu podpowie czy tematyka Cię zainteresuje. Znajdziesz tam ulubione kampanie, autorskie artykuły i najważniejsze wpisy.
Kolejnym świetnym przykładem prowadzenia swojej marki osobistej na LinkedInie jest partnerka sektora publicznego w PwC Polska. Jej profil jest poważny, spójny z jej ścieżką zawodową. Przeglądając profil warto ogromne wrażenie robi sekcja “umiejętności” i ich potwierdzenia.
Warto zwrócić uwagę na sposób, w jaki Agnieszka wykorzystuje na swoim profilu funkcję artykuły – to właśnie jej przestrzeń do dzielenia się wiedzą i przemyśleniami, które ubrane w tę profesjonalną oprawę i pisane po angielsku, mają szansę docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców.
Ania jest dyrektorką ds. komunikacji i rzeczniczką prasową Fundacji WOŚP, a także prowadzi swoją butikową agencję ePR i doradza organizacjom pozarządowym oraz firmom komercyjnym jak w najlepszy sposób wykorzystać internet do czynienia dobra. Ania profil na Linkedinie wykorzystuje nie tylko do opowiadania o swoich codziennych działaniach, ale także do poruszania tematów ważnych ze społecznego punktu widzenia. Jako profesjonalistka prowadząca niejeden profil marki na tym portalu, wie, które z jego funkcji najlepiej jest wykorzystywać również u siebie.
Jak pewnie zauważyłaś każdy przedstawiony profil w artykule pokazuje osobę z innej branży. Jedno, co na pewno łączy te kobiety, to przedsiębiorczość i ich wyjątkowe drogi sukcesu. Na LinkedInie możemy bliżej poznać wyjątkowych specjalistów i specjalistki w swoich dziedzinach. Nawet jeśli nie działają w Twojej branży – z ich dobrze prowadzonej komunikacji, możesz czerpać naprawdę wiele inspiracji, poleceń, wydarzeń oraz wskazówek, jak samemu pokazać swoją eksperckość.
Zachęcamy do budowania Sieci kontaktów i jeśli jeszcze tego nie robisz – do zaobserwowania również profilu Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, na którym codziennie dzielimy się nową dawką inspiracji!
Copyright 2024 – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet
Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.
Przeglądaj produktyŻeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.