5 inspirujących profili na Linkedin

Rozwijanie swojego profilu na LinkedIn i tworzenie swojej społeczności wymaga czasu i dobrego planu. W tym artykule przygotowałyśmy dla Ciebie przykłady świadomego budowania społeczności w sieci i pokażemy Ci triki, które możesz już zaadaptować w swojej komunikacji. Przyjrzałyśmy się 5 profilom prowadzonym przez kobiety działające w bardzo równych obszarach i podpowiadamy, na co w poszczególnych profilach warto zwrócić największą uwagę
[:pl]NID05686[:]

Dagmara Pakulska

Znana w świecie mediów społecznościowych trenerka Dagmara Pakulska stworzyła na swoim profilu kilka lat temu format #NibyPrasówki, który do dzisiaj rozbija bank internetowych reakcji i jest ulubionym punktem poniedziałku niejednego i niejednej z nas.

Zainspiruj się! Przemyśl cykl postów, który będziesz systematycznie publikować i dzielić się swoją wiedzą na swoim LinkedInie. Przegląd ciekawych artykułów, produktów czy docenienie działań innych z branży zadziała pozytywnie na budowanie Twojej społeczności.

Kolejnym elementem, na który warto zwrócić uwagę u Dagmary są zdjęcia. Zwróćmy uwagę, że nie są to zdjęcia zrobione w profesjonalnym studio w pełnym makijażu. Zarówno w tekstach, jak i właśnie na zdjęciach widać autentyczność – zdjęcia sprawiają uczucie zrobienia w domu przy dobrym świetle lub lampie, ale jednak jest to selfie, które nadaje nieco luzu wpisom i przybliża czytelnikom i czytelniczkom twórczynię.

 

 

Aleksandra Karasińska

Redaktor Naczelna Forbes Women zdecydowanie daje dobry przykład profilu na LinkedIn oraz jak budować wartościowe relacje. Warto zwrócić uwagę na jej zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle, które od razu pokazują, czym się na co dzień zajmuje. Poza najważniejszą rolą Editor in Chief Forbes Women Polska, w bio znajdują się # dzięki, którym łatwo dowiesz się, czy to profil dla Ciebie. #media, #equalpay, #economics i #technology – jeżeli te tematy są Ci bliskie, zaobserwuj profil. Przyjrzyj się również temu, w jaki sposób Ola odnosi się do treści publikowanych przez inne osoby i w jakich obszarach pozostaje ona aktywna.

 

Martyna Kaczmarek

Edukatorka feminizmu – tak można określić rolę Martyny Kaczmarek w polskim internecie. Ci, którzy obserwują ją na Instagramie mogą dowiedzieć się wiele na temat ciałopozytywności i siostrzeństwa. Jednak jej Linkedin pokazuje głównie jej sukcesy i buduje eksperckość w świecie marketingu internetowego. A jej osiągnięcia w tej dziedzinie robią wrażenie.

Zaglądając na profil Martyny Kaczmarek zwróć uwagę na polecane – ta sekcja linkedinowego profilu w dużym stopniu podpowie czy tematyka Cię zainteresuje. Znajdziesz tam ulubione kampanie, autorskie artykuły i najważniejsze wpisy.

 

Agnieszka Gajewska

Kolejnym świetnym przykładem prowadzenia swojej marki osobistej na LinkedInie jest partnerka sektora publicznego w PwC Polska. Jej profil jest poważny, spójny z jej ścieżką zawodową. Przeglądając profil warto ogromne wrażenie robi sekcja “umiejętności” i ich potwierdzenia.

Warto zwrócić uwagę na sposób, w jaki Agnieszka wykorzystuje na swoim profilu funkcję artykuły – to właśnie jej przestrzeń do dzielenia się wiedzą i przemyśleniami, które ubrane w tę profesjonalną oprawę i pisane po angielsku, mają szansę docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców.

 

 

Anna Jadwiga Orzech

Ania jest dyrektorką ds. komunikacji i rzeczniczką prasową Fundacji WOŚP, a także prowadzi swoją butikową agencję ePR i doradza organizacjom pozarządowym oraz firmom komercyjnym jak w najlepszy sposób wykorzystać internet do czynienia dobra. Ania profil na Linkedinie wykorzystuje nie tylko do opowiadania o swoich codziennych działaniach, ale także do poruszania tematów ważnych ze społecznego punktu widzenia. Jako profesjonalistka prowadząca niejeden profil marki na tym portalu, wie, które z jego funkcji najlepiej jest wykorzystywać również u siebie.

 

Jak pewnie zauważyłaś każdy przedstawiony profil w artykule pokazuje osobę z innej branży. Jedno, co na pewno łączy te kobiety, to przedsiębiorczość i ich wyjątkowe drogi sukcesu. Na LinkedInie możemy bliżej poznać wyjątkowych specjalistów i specjalistki w swoich dziedzinach. Nawet jeśli nie działają w Twojej branży – z ich dobrze prowadzonej komunikacji, możesz czerpać naprawdę wiele inspiracji, poleceń, wydarzeń oraz wskazówek, jak samemu pokazać swoją eksperckość.

 

Zachęcamy do budowania Sieci kontaktów i jeśli jeszcze tego nie robisz – do zaobserwowania również profilu Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, na którym codziennie dzielimy się nową dawką inspiracji!

Spodobał Ci się artykuł?
UDOSTĘPNIJ
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Roczne członkostwo w Klubie Black Swan Prestige
Klub Black Swan Prestige to ekskluzywna społeczność doświadczonych kobiet sukcesu,...
Cena:
3,900.00  dla rok
88. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
07.06.2024; godz. 9.00  Rano, przy pysznej kawie i zdrowym śniadaniu...
Cena:
159.00 
Planner przedsiębiorczej kobiety
Planner przedsiębiorczej kobiety został stworzony dla przedsiębiorczyń od przedsiębiorczyń. Zawiera...
Cena:
100.00 
Narzędzia dla przedsiębiorczych kobiet
Wydarzenia
Koktajl Liderek
26.09.24  Zapraszamy na Koktajl Liderek. Spotykamy się, aby wymienić się...
Cena:
365.00 
Wydarzenia
XXI Konferencja Don't give up!
15.05.2024 | XXI Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet: Don't give up! Jak...
Cena:
450.00 650.00 
Wydarzenia
88. Śniadanie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet
07.06.2024; godz. 9.00  Rano, przy pysznej kawie i zdrowym śniadaniu...
Cena:
159.00 
Biznes w Kobiecych Rękach
Opłata wpisowa - program Biznes w Kobiecych Rękach
Dla kogo? Dla osób, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji do...
Cena:
500.00 
Polecamy przeczytać:
Wszystko zaczyna się od decyzji, bo to ona jest najtrudniejsza
Od 10 lat działa w marketingu, a zaczęło się od bloga lifestyle. Teraz łączy swoją pasję do marketingu z prowadzeniem własnej firmy. Patrycja Bończewska wciąż wdraża nowe rozwiązania i nie boi się nowych technologii. Ambitna Marka to nie jej pierwsza firma, którą zarządza, ale to właśnie ona była tworzona i rozwijana w programie Biznes w Kobiecych Rękach przez ostatnie miesiące. Zobaczcie co w wywiadzie radzi przyszłym przedsiębiorczyniom
Karolina Adamska-Woźniak, Fundacja Mam Marzenie -finalistka projektu Pantene Power of Us
Marka Pantene stworzyła Fundusz Power of Us chcąc wesprzeć kobiety prowadzące małe przedsiębiorstwa w Polsce. Dzięki współpracy Sieci Przedsiębiorczych Kobiet i Pantene powstał nowy projekt pod nazwą “Pantene – Power of Us”, który jest stworzony dla kobiet prowadzących swoją własną firmę, które w okresie kryzysu związanego z COVID-19 wprowadziły do swoich firm nowe rozwiązania, innowacyjne narzędzia, dzięki czemu ich firmy przetrwały i z sukcesem funkcjonują.
Kiedy zacząć swój biznes? Najlepiej teraz!
O pasji, z której zrodził się biznes, odwadze w podejmowaniu działań i słuchaniu głosu swojego serca opowiada Ewa Zawada, absolwentka programu Biznes w Kobiecych Rękach i założycielka firmy GardenMe
0
Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że nie dodał Pan/i jeszcze żadnych produktów do koszyka.

Przeglądaj produkty